
Nee, ik ben niet bijgelovig hoor. Deze dag is voor mij een dag zoals vele andere. Toch kan er vandaag van alles gebeuren. Normaal gezien komt er deze mogen een electricien om het euvel van en met die zonnepanelen op te lossen. Als hij komt zitten we hier enkele uren zondere elektriciteit. Komt hij niet dan is er toch nog elektriciteit. Ik maak me er niet druk meer om. We zien wel hoe het verloopt.
Normaal gezien zullen de papieren voor de auto ook in orde zijn en kan ik de wagen ophalen mits achterlaten van mijn Mokka. Dat is dus ook afwachten en zien wat er komt. Hoe ouder ik word hoe gelaten ik word met al zulke dingen. Ik maak me niet druk meer. Helpt toch geen zier.
Ook wat de buurvrouw betreft maak ik me niet druk. Nu ze alleen thuis is gezien haar man in het ziekenuis ligt herstellende van de operatie aan een hernia valt het op hoe hulpbehoevend ze is. Die trombose van enkele jaren terug heeft sporen achtergelaten zodat ze niet goed meer spoort. Gelukkig steken de buren en familie een handje toe.
Dit was het voor vandaag. Geniet van het mooie weer en trek uw hoofd in als er toch een onweersbui langs komt.
🙂

Zwarte poezen bij de dames, ze zijn echt uit…… Maar ik lees tussen de regels door iets over een andere auto. Wat is het geworden??? Dat zal ik wellicht gemist hebben…
LikeGeliked door 1 persoon
Het is een renault captur geworden. Later meer hierover.
LikeLike
Ik herken wel het één en ander, van me minder druk maken naarmate het ouder worden. Vrijdag de 13e: voor de éne een geluksdag, voor de andere het tegenovergestelde. We dienen het te nemen zoals het komt, zoveel is zeker.
LikeGeliked door 1 persoon
Als je er niet aan denkt valt het altijd mee, en als je er wel aan denkt ook wel. Voorzichtig zijn moet altijd.
LikeGeliked door 1 persoon
Waar haal je het toch, Suskewiet
LikeGeliked door 1 persoon
Nee je druk maken over dingen helpt meestal niets, maar toch overkomt het je vaak. Ik hoop dat die elektrische toestand nu toch in orde komt.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat komen moet dat komt sowieso
Groot gelijk dat je je niet druk maakt in dingen die van een ander afhangen,, wel niet altijd gemakkelijk
Mooi weekend in de schaduw
LikeGeliked door 1 persoon
Voor jou hoop ik dat de elektricien is geweest en de zonnepanelen op orde zijn. Het kan maar gebeurd zijn. Druk maken om dingen die je niet kunt veranderen, is verspilde energie. Alleen duurt het een tijd voordat je daar achter bent…
Ik ben niet bijgelovig maar ben me meestal wel bewust van de datum. Grappig.
LikeGeliked door 1 persoon
Een vrijdag de 13de met een leuk filosofisch tintje vandaag 👍
LikeGeliked door 1 persoon
Je bent echt zen vandaag.
LikeGeliked door 1 persoon
groot gelijk om je niet teveel meer aan te trekken van zulke dingen want het lost het ook niet op. Maar soms is het ook niet zo makkelijk. Heel fijn dat de buurvrouw zoveel hulp krijgt.
LikeGeliked door 1 persoon
Het komt goed, ik voel het. En vrijdag de dertiende heeft daar niets mee te maken.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ben niet bijgelovig hoor, vrijdag de 13e doet mij niets.
Hopelijk is de electricien inmiddels geweest, en is het probleem opgelost.
LikeGeliked door 1 persoon
prettige dag Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, onweer verwacht … hopelijk vannacht, de dertiende voorbij.
LikeGeliked door 1 persoon
Heb vanmiddag een afspraak bij de kapper.. nu maar hopen dat de tondeuse gewoon op 5 gezet wordt.. en niet per ongeluk op 1 omdat het vrijdag de 13e is..! hahahaaa!
LikeLike
mogge Suske
al die poespas gaat aan mij voorbij , ongeacht de kleur van de poes
druk maken om iets wat ik niet kan veranderen doe ik al heel lang niet meer , net als je ergens aan ergeren , is enkel maar slecht voor de ademhaling
geniet de dag
LikeGeliked door 2 people
Je ergens druk om maken helpt toch niet, die tijd hebben we gehad.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik had er eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan dat het vrijdag de dertiende is. Kun je nagaan hoe ik daarmee bezig ben. Fijne vrijdag, succes met alles.
LikeGeliked door 1 persoon
Zo dus de zwarte kat ontwijken 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Al sinds mijn studententijd vier ik het feest van Sint Juttemis op vrijdag de 13de
LikeGeliked door 1 persoon
Het is een dag als een ander vind ik.
Nee ik ben niet bijgelovig maar zou wel nieuwsgierig zijn of ze toch geen zwart poesje heeft hihi 😂😂😂
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
Hoewel ik niet bijgelovig ben, merk ik dat ik me wel bewust ben de datum….
LikeLike
Eerst efkes blied laten nemen. Daarna zien we wel. 🫤🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Bijgelovig ben ik ook niet. We hebben als mens zo weinig invloed op dingen, je er druk om maken heeft weinig zin.
LikeGeliked door 1 persoon