Stadhuis Roeselare !

Sedert vorig jaar is het vernieuwde stadhuis in gebruik. Op Youtube vond ik dit filmpje waar je kan vernemen wat dit stadhuis zo bijzonder maakt. Ik laat hieronder de ondernemer(s) aan het woord.

Transformatie naar het meest duurzame stadhuis van Vlaanderen.

EEG speelt een sleutelrol in dit innovatieve project met de integratie van elektriciteit, HVAC, sanitair en ventilatie, en het opzetten van het gebouwbeheersysteem. De installatie van slimme sensoren is uitgevoerd in samenwerking met onze partner bGrid, waarmee we het stadhuis naar een hoger niveau van duurzaamheid en efficiëntie tillen

Dit was het weer voor vandaag. Alvast tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Stadhuis Roeselare !

  1. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Hier moeten ze nog beginnen met het bouwen van een nieuw gedeelte van het stadhuis.

    Geliked door 1 persoon

  2. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Het ziet er alleszins heel mooi uit en ze hebben serieus nagedacht over hoe en wat

    Geliked door 1 persoon

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    een mooi stadshuis

    eigenlijk in onze gemeente ook wel, het is al lang geleden dat ik het eens op mijn blog zette

    dit is natuurlijk weer veel nieuwer

    Fijn weekend @->-

    Geliked door 1 persoon

  4. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dat is wel perfect toch. Dat gebouw moest er komen, dan maar beter duurzaam.

    Love As always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  5. Het ziet er mooi uit en het verhaal achter de ontwikkeling van het gebouw is ook interessant.

    Geliked door 1 persoon

  6. marylou's avatar marylou schreef:

    Dat Beloofd in Roeselare. Daar zijn ze mee.

    Geliked door 1 persoon

  7. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Het is duidelijk dat de EEG een sleutelrol speelt in dit innovatieve project met de integratie van elektriciteit, want hier in het nieuwe stadhuis gelden de zelfde afwegingen en toepassingen.
    Maar hier is men nog niet klaar met de bouw. Hans

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ik weet niet of ik het goed begrepen heb, maar eigenlijk hoor ik een grote reclameboodschap over “iets “dat van alles kan meten, maar meten is alleen weten, wat er met met de meetuitslagen gebeurt vertelt het verhaal niet . Maar misschien is me dat ontgaan.

    Geliked door 1 persoon

  9. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Daar is in ieder geval goed over nagedacht.

    Geliked door 1 persoon

  10. Hopelijk zal het zijn nut bewijzen en zijn het geen buitensporige kosten (zoals ze in ons Belgen landje al wel eens durven doen met het geld van de belasting betaler)

    Geliked door 1 persoon

  11. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Goed bezig daar in Roeselare!

    Geliked door 1 persoon

  12. Patrick's avatar Patrick schreef:

    een stadhuis met hoog niveau. Daar zal wel een serieus prijskaartje bij horen. Maar als het dat waard is dan zal het wel goed zijn.

    Geliked door 1 persoon

  13. Joke's avatar Joke schreef:

    Amai Suske, dat is een mooi gebouw. Al die techniek snap ik wel niet maar het zal wel modern en innovatief zijn.

    Geliked door 1 persoon

  14. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    De intentie is op zich al goed.
    Duurzaam en mooi om te zien ook nog eens
    Fijn weekend

    Geliked door 1 persoon

  15. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Het duurzame hangt vaak toch heel erg af van de mensen die er werken.. de grootste computerfout zit er ook altijd voor..! 😉

    Geliked door 2 people

  16. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een gebouw waar heel wat in de technieken geïnvesteerd is

    hopelijk was is dit rendabel

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  17. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een gebouw waar heel wat in de technieken geïnvesteerd is

    hopelijk was is dit rendabel

    groeten

    Like

  18. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een gebouw waar heel wat in de technieken geïnvesteerd is

    hopelijk was is dit rendabel

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  19. ms's avatar ms schreef:

    Het meest duurzame? Dat van Leuven staat er al eeuwen. 🤔

    Ik weet dat het niet dat is wat ze willen zeggen maar ze vinden toch altijd zulke hoogdravende woorden om iets te verkopen.

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    mooi van buiten en mooi en duurzaam van binnen , helemaal top

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  21. Walt's's avatar Walt's schreef:

    Mooie fratsen in het land 🙂

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.