Sedert vorig jaar is het vernieuwde stadhuis in gebruik. Op Youtube vond ik dit filmpje waar je kan vernemen wat dit stadhuis zo bijzonder maakt. Ik laat hieronder de ondernemer(s) aan het woord.
Transformatie naar het meest duurzame stadhuis van Vlaanderen.
EEG speelt een sleutelrol in dit innovatieve project met de integratie van elektriciteit, HVAC, sanitair en ventilatie, en het opzetten van het gebouwbeheersysteem. De installatie van slimme sensoren is uitgevoerd in samenwerking met onze partner bGrid, waarmee we het stadhuis naar een hoger niveau van duurzaamheid en efficiëntie tillen
Dit was het weer voor vandaag. Alvast tot de volgende.
🙂

Hier moeten ze nog beginnen met het bouwen van een nieuw gedeelte van het stadhuis.
LikeGeliked door 1 persoon
Het ziet er alleszins heel mooi uit en ze hebben serieus nagedacht over hoe en wat
LikeGeliked door 1 persoon
een mooi stadshuis
eigenlijk in onze gemeente ook wel, het is al lang geleden dat ik het eens op mijn blog zette
dit is natuurlijk weer veel nieuwer
Fijn weekend @->-
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is wel perfect toch. Dat gebouw moest er komen, dan maar beter duurzaam.
Love As always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Het ziet er mooi uit en het verhaal achter de ontwikkeling van het gebouw is ook interessant.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat Beloofd in Roeselare. Daar zijn ze mee.
LikeGeliked door 1 persoon
Het is duidelijk dat de EEG een sleutelrol speelt in dit innovatieve project met de integratie van elektriciteit, want hier in het nieuwe stadhuis gelden de zelfde afwegingen en toepassingen.
Maar hier is men nog niet klaar met de bouw. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
@ formeel draagt iedereen wel eens een stropdas
LikeGeliked door 1 persoon
Ik weet niet of ik het goed begrepen heb, maar eigenlijk hoor ik een grote reclameboodschap over “iets “dat van alles kan meten, maar meten is alleen weten, wat er met met de meetuitslagen gebeurt vertelt het verhaal niet . Maar misschien is me dat ontgaan.
LikeGeliked door 1 persoon
Daar is in ieder geval goed over nagedacht.
LikeGeliked door 1 persoon
Hopelijk zal het zijn nut bewijzen en zijn het geen buitensporige kosten (zoals ze in ons Belgen landje al wel eens durven doen met het geld van de belasting betaler)
LikeGeliked door 1 persoon
Goed bezig daar in Roeselare!
LikeGeliked door 1 persoon
een stadhuis met hoog niveau. Daar zal wel een serieus prijskaartje bij horen. Maar als het dat waard is dan zal het wel goed zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Amai Suske, dat is een mooi gebouw. Al die techniek snap ik wel niet maar het zal wel modern en innovatief zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
De intentie is op zich al goed.
Duurzaam en mooi om te zien ook nog eens
Fijn weekend
LikeGeliked door 1 persoon
Het duurzame hangt vaak toch heel erg af van de mensen die er werken.. de grootste computerfout zit er ook altijd voor..! 😉
LikeGeliked door 2 people
een gebouw waar heel wat in de technieken geïnvesteerd is
hopelijk was is dit rendabel
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
een gebouw waar heel wat in de technieken geïnvesteerd is
hopelijk was is dit rendabel
groeten
LikeLike
een gebouw waar heel wat in de technieken geïnvesteerd is
hopelijk was is dit rendabel
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Het meest duurzame? Dat van Leuven staat er al eeuwen. 🤔
Ik weet dat het niet dat is wat ze willen zeggen maar ze vinden toch altijd zulke hoogdravende woorden om iets te verkopen.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat goed zeg!
LikeLike
mogge Suske
mooi van buiten en mooi en duurzaam van binnen , helemaal top
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie fratsen in het land 🙂
LikeGeliked door 1 persoon