Sinterklaas !

De sint heeft de laaste tijd teveel gesnoept en dan gebeuren er ongelukken. Gelukkig zijn we goed verzekerd. Dus als hij afgelopen nacht niet langs gekomen is bij jullie weet je de reden.

Vandaag is het niet alleen de verjaardag van deze kindervriend. Het is ook de verjaardag van onze Eva. Hoe jong ze is zal ik niet verklappen. Dat doe je niet met dames.

Fijne vrijdag en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

25 Responses to Sinterklaas !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Ai ai Sinterklaas toch!

    Een hieperdepiep voor Eva!

    Geliked door 1 persoon

  2. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Voor leugens bij jullie geen kans. Cadeautjes van de Sint én van de ouders, en geen zorgen over wie geeft wat

    Geliked door 1 persoon

  3. meninggever's avatar meninggever schreef:

    IK was afgelopen week zo veel en ver onderweg dat ik de bloggers die ik volg even niet kon bedienen. Van harte proficiat alsnog. En heb je ‘Apeldoorn’ al gebeld i v m die schade?? 🙂

    Geliked door 1 persoon

  4. marylou's avatar marylou schreef:

    Felicitaties voor Eva. De brievenbus stuk oei voor de postbode!

    Geliked door 1 persoon

  5. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Gefeliciteerd met de verjaardag van Eva, hopelijk heeft ze een leuke dag.

    Love As Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Dat krijg je Sint als je niet luistert, Oma heeft nog gewaarschuwd. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    OOOH, nu snap ik waarom hij bij ons pas zondag langskomt. 😉

    Geliked door 1 persoon

  8. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ocharme die Sinterklaas! 🤣
    Gefeliciteerd met de jarige dochter!

    Geliked door 1 persoon

  9. doriske's avatar doriske schreef:

    altijd veel cadeautjes op haar verjaardag.
    feliciteer haar van mij, hoe oud of hoe jong ze ook mag zijn vandaag.

    Geliked door 1 persoon

  10. Een dikke proficiat aan Eva !
    Wat de brave Sint betreft … tja… Daar is veel oplapwerk bij vrees ik 😁

    Geliked door 1 persoon

  11. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    daarmee dat hij hier niet geraakt is

    Gefeliciteerd aan Eva! dat was zoveel jaren geleden een mooi sinterklaascadeautje

    Geliked door 1 persoon

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Als ze nog zo jong zijn mag dat vast wel…gefeliciteerd Eva

    Maak er een fijne dag van

    Ochèrm hij is blijven steken 😉

    Geliked door 1 persoon

  13. Peter Grey's avatar Peter Grey schreef:

    Lol! Arme sint. Feliciteer Eva namens mij alsjeblieft. Heb een geweldige dag!

    Geliked door 1 persoon

  14. Joke's avatar Joke schreef:

    Proficiat aan Eva!
    Oei weer een schadegeval 😀

    Geliked door 1 persoon

  15. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Oei, tegelijk jarig met de Sint.. wist dat meisje nog wel wat te vragen aan Sinterklaas dan? Of voor haar verjaardag? Ik had het daar in januari al moeilijk mee.. had alles wat ik graag wilde al van Sint gehad..! 😉

    Maar natuurlijk van harte aan Eva.. Sint was er ondersteboven van zie ik, dat ie niet de enige jarige was op 6 december..! 😆

    Geliked door 1 persoon

  16. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Eva. Maak er met elkaar een mooie en gezellige dag van!

    Geliked door 1 persoon

  17. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    mijn welgemeende gelukwensen met en voor Eva

    Geliked door 1 persoon

  18. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Wat hebben ze dat geweldig gemaakt! Het lijkt echt net echt!

    Like

  19. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Wie weet wordt ze net zo oud als sinterklaas… proficiat Eva.

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    van harte met Eva haar verjaardag

    verzekering gevalletje die gevallen schoorsteen

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  21. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Die heeft teveel pintjes gehad op zijn toer. 🤣🤣🤣

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  22. Patrick's avatar Patrick schreef:

    oei de sint heeft een werk ongeval. Teveel snoep is nooit goed.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.