De sint heeft de laaste tijd teveel gesnoept en dan gebeuren er ongelukken. Gelukkig zijn we goed verzekerd. Dus als hij afgelopen nacht niet langs gekomen is bij jullie weet je de reden.

Vandaag is het niet alleen de verjaardag van deze kindervriend. Het is ook de verjaardag van onze Eva. Hoe jong ze is zal ik niet verklappen. Dat doe je niet met dames.
Fijne vrijdag en tot de volgende.
🙂

Ai ai Sinterklaas toch!
Een hieperdepiep voor Eva!
LikeGeliked door 1 persoon
Voor leugens bij jullie geen kans. Cadeautjes van de Sint én van de ouders, en geen zorgen over wie geeft wat
LikeGeliked door 1 persoon
IK was afgelopen week zo veel en ver onderweg dat ik de bloggers die ik volg even niet kon bedienen. Van harte proficiat alsnog. En heb je ‘Apeldoorn’ al gebeld i v m die schade?? 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Felicitaties voor Eva. De brievenbus stuk oei voor de postbode!
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd met de verjaardag van Eva, hopelijk heeft ze een leuke dag.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Dat krijg je Sint als je niet luistert, Oma heeft nog gewaarschuwd. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
OOOH, nu snap ik waarom hij bij ons pas zondag langskomt. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Hopelijk is de sint tegen dan hersteld.
LikeLike
Vast wel hoor. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Ocharme die Sinterklaas! 🤣
Gefeliciteerd met de jarige dochter!
LikeGeliked door 1 persoon
altijd veel cadeautjes op haar verjaardag.
feliciteer haar van mij, hoe oud of hoe jong ze ook mag zijn vandaag.
LikeGeliked door 1 persoon
Een dikke proficiat aan Eva !
Wat de brave Sint betreft … tja… Daar is veel oplapwerk bij vrees ik 😁
LikeGeliked door 1 persoon
daarmee dat hij hier niet geraakt is
Gefeliciteerd aan Eva! dat was zoveel jaren geleden een mooi sinterklaascadeautje
LikeGeliked door 1 persoon
Als ze nog zo jong zijn mag dat vast wel…gefeliciteerd Eva
Maak er een fijne dag van
Ochèrm hij is blijven steken 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Lol! Arme sint. Feliciteer Eva namens mij alsjeblieft. Heb een geweldige dag!
LikeGeliked door 1 persoon
Proficiat aan Eva!
Oei weer een schadegeval 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Oei, tegelijk jarig met de Sint.. wist dat meisje nog wel wat te vragen aan Sinterklaas dan? Of voor haar verjaardag? Ik had het daar in januari al moeilijk mee.. had alles wat ik graag wilde al van Sint gehad..! 😉
Maar natuurlijk van harte aan Eva.. Sint was er ondersteboven van zie ik, dat ie niet de enige jarige was op 6 december..! 😆
LikeGeliked door 1 persoon
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Eva. Maak er met elkaar een mooie en gezellige dag van!
LikeGeliked door 1 persoon
mijn welgemeende gelukwensen met en voor Eva
LikeGeliked door 1 persoon
😀
LikeGeliked door 1 persoon
Wat hebben ze dat geweldig gemaakt! Het lijkt echt net echt!
LikeLike
Wie weet wordt ze net zo oud als sinterklaas… proficiat Eva.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
van harte met Eva haar verjaardag
verzekering gevalletje die gevallen schoorsteen
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Die heeft teveel pintjes gehad op zijn toer. 🤣🤣🤣
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
oei de sint heeft een werk ongeval. Teveel snoep is nooit goed.
LikeGeliked door 1 persoon