De zwarte kat !

Deel zoveel !

De zwarte kat laat ons niet meer los. Beetje bij beetje heeft hij of zij* een plaats ingenomen bij ons. ’s nachts blijft hij slapen. Tijdens de dat slaapt die ook of beveelt ons eten voor hem te serveren. Nu en dan gaat poes naar buiten, maar niet voor lang en niet ver. Ook is hij er eens in geslaagd ongezien naar boven te glippen om op ons bed in slaap te vallen. Hij weet ons rond de vinger te winden door nu en dan kopjes te komen geven of met zijn rug tegen ons been te wrijven.

Het is duidelijk dat we niet vlug van deze kat verlost zullen geraken.

Katten kiezen hun huis en personeel. Dat heeft zwarte kat ons nogmaals duidelijk gemaakt.

  • we hebben nog niet geprobeerd het geslacht te achterhalen. Wie weet worden we dan levend gevild.

Fijne donderdag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to De zwarte kat !

  1. marylou's avatar marylou schreef:

    Die weet waar hij welkom is

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Wellicht een keer laten checken door een dierenarts of hij gechipt is. Anders in diepe buiging accepteren dat jullie zijn uitgekozen hem/haar te dienen….

    Geliked door 1 persoon

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ze is slim

    ze weet waar het goed is

    ik denk dat ik als kat ook niet zou twijfelen

    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  4. Yova's avatar Yova schreef:

    Wat gezellig dat je kat weer bij jou goed terecht gekomen. Heeft wel plezier!! Mooie kat.

    Like

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    De poes heeft zijn plekje gevonden, voelt zich helemaal thuis bij jullie.
    Het is wel een mooi beestje met een goed humeur. Hans

    @ ach het is een leuke hobby de GGOS

    Like

  6. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Duidelijk wie zijn personeel is. En die heeft hij goed uitgekozen.

    Love As always

    Dimario

    Like

  7. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Zolang die maar gelukkig en tevreden is is het prima, dat is het leven, nu lekker genieten, van elk moment.

    Like

  8. internettoerist's avatar internettoerist schreef:

    Savatjes van maken! 👡 Warm, zacht en nog mooi ook. 😁

    Vriendelijke groet 😺

    Like

  9. Katten weten héél goed wat ze willen ! Ze slagen erin om hun willetje door te drijven 😺

    Like

  10. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Een slimme kat, hij weet zichzelf wel te verkopen. Daar raak je niet meer vanaf.

    Geliked door 1 persoon

  11. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wat een mooie kat . En zo aanhankelijk, een nieuwe bewoner erbij.

    Geliked door 1 persoon

  12. Flavie's avatar Flavie schreef:

    De zwarte kat heeft een nieuwe thuis gevonden, toch een beetje een compliment… het is wellicht heel goed vertoeven bij jullie thuis.

    Geliked door 2 people

  13. doriske's avatar doriske schreef:

    katten kiezen inderdaad het huis en hun dienaren.
    mijn zwarte kat Lily is hier ook komen aanwaaien, het is een kattin en ze was net gesteriliseerd.

    Geliked door 1 persoon

  14. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Die heeft het gevonden bij jullie. Personeel en een goede verzorging.

    Geliked door 1 persoon

  15. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Wanneer je het ergens hartsikke goed hebt, ga je niet meer weg natuurlijk.

    Geliked door 1 persoon

  16. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Die heeft personeel gevonden en blijft 😉

    Geliked door 1 persoon

  17. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Ze weten wel wie ze uitkiezen hahaha!

    Geliked door 1 persoon

  18. Katten weten wel welke tuin en welk huis ze uitkiezen.

    Geliked door 1 persoon

  19. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    die heeft haar plaatsje gevonden Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  20. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Die gaat niet meer weg. Onze buurkat ligt hier ook dikwijls op de zetel maar we geven haar geen eten want we weten dat ze een thuis heeft.

    Geliked door 1 persoon

  21. ms's avatar ms schreef:

    Naar de dierenarts gaan, kijken of de kat gechipt is en die kan je terzelfder tijd vertellen of het beestje M V of X is.

    Geliked door 1 persoon

  22. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske

    nee , zolang jullie het te eten blijven geven zal het niet weggaan 😁

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  23. Patrick's avatar Patrick schreef:

    die zwarte kat gaat daar bij jullie het hele huis inpalmen.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.