De voorlaatste blogpost van dit jaar is er ene met Jeroom !

Morgen komen nonkel Juul en Flip nog even langs met een stukje muziek, maar dan zit dit er definitief op voor dit jaar.
Fijne zaterdag.
🙂
De voorlaatste blogpost van dit jaar is er ene met Jeroom !

Morgen komen nonkel Juul en Flip nog even langs met een stukje muziek, maar dan zit dit er definitief op voor dit jaar.
Fijne zaterdag.
🙂
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.
Hopelijk wordt ook zij niet meer wakker!
LikeGeliked door 2 people
Die zijn al wat langer getrouwd…de passie verdwenen….:) Geweldig!
LikeGeliked door 1 persoon
hahahaha, geen woorden maar daden, was hier beter geweest 😉
@->- tot volgend jaar :o)
LikeGeliked door 1 persoon
Nou, dat is wel duidelijk, ze hebben een slapende relatie.
Nokel Juul, Flip is al blij. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Hij zal nog geen “ons wegen”maar wat scheelt het het! (of kent België het gezegde “wachten tot je een ons weegt”niet)
LikeGeliked door 1 persoon
“ons” als maateenheid wordt hier niet gebruikt. Toch niet in West-Vlaanderen.
Ik begrijp wel wat je er mee bedoelt.
LikeLike
Hier mag een ons in de winkels ook niet meer gebruikt worden, er moet nu in grammen aangegeven worden dus 100 gram voor een ons.
LikeGeliked door 1 persoon
Heeft Jeroom dat gevoel voor heerlijk absurde humor van jou geleerd of is het andersom ? 😂
LikeGeliked door 1 persoon
Wie weet hebben we elkaar onbewust geïnspireerd ?
LikeLike
Het antwoord zal waarschijnlijk één van de meest & best bewaarde mystieke geheimen in onze mensheid geschiedenis blijven… Zal de mensheid ooit een antwoord krijgen op deze existentiële levensvragen ? 😶🤔😃
LikeGeliked door 1 persoon
Zo te zien zal het er niet meer van komen 😄
LikeGeliked door 2 people
Tja Jeroom, misschien moet je daar dan toch iets voor doen … 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Die kon lang wachten dus. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Dat wordt doorslapen 😂
LikeGeliked door 1 persoon
Ik word wakker zonder wekker. 👍
LikeLike
Dat zegt genoeg over hun relatie! 😂
LikeGeliked door 1 persoon
Maar hij heeft toch goed kunnen doorslapen:-)
LikeGeliked door 2 people
mogge Suske
dus geen seks is wat ze wilde , ze ging alvast naar café Vlaanderen om nonkel Juul en Flip muziek te horen maken , nou of dat nu mooi is met die nonkel Juul erbij 😁
fijn weekend groet
LikeGeliked door 1 persoon