En om te eindigen…..

De voorlaatste blogpost van dit jaar is er ene met Jeroom !

Morgen komen nonkel Juul en Flip nog even langs met een stukje muziek, maar dan zit dit er definitief op voor dit jaar.

Fijne zaterdag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 Responses to En om te eindigen…..

  1. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Hopelijk wordt ook zij niet meer wakker!

    Geliked door 2 people

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Die zijn al wat langer getrouwd…de passie verdwenen….:) Geweldig!

    Geliked door 1 persoon

  3. hahahaha, geen woorden maar daden, was hier beter geweest 😉
    @->- tot volgend jaar :o)

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Nou, dat is wel duidelijk, ze hebben een slapende relatie.
    Nokel Juul, Flip is al blij. Hans

    Geliked door 1 persoon

  5. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Hij zal nog geen “ons wegen”maar wat scheelt het het! (of kent België het gezegde “wachten tot je een ons weegt”niet)

    Geliked door 1 persoon

  6. Heeft Jeroom dat gevoel voor heerlijk absurde humor van jou geleerd of is het andersom ? 😂

    Geliked door 1 persoon

  7. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Zo te zien zal het er niet meer van komen 😄

    Geliked door 2 people

  8. Tja Jeroom, misschien moet je daar dan toch iets voor doen … 😉

    Geliked door 1 persoon

  9. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Die kon lang wachten dus. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dat wordt doorslapen 😂

    Geliked door 1 persoon

  11. ms's avatar ms schreef:

    Ik word wakker zonder wekker. 👍

    Like

  12. Jan Sierhuis's avatar Jan Sierhuis schreef:

    Dat zegt genoeg over hun relatie! 😂

    Geliked door 1 persoon

  13. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Maar hij heeft toch goed kunnen doorslapen:-)

    Geliked door 2 people

  14. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    dus geen seks is wat ze wilde , ze ging alvast naar café Vlaanderen om nonkel Juul en Flip muziek te horen maken , nou of dat nu mooi is met die nonkel Juul erbij 😁

    fijn weekend groet

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.