Op naar kerst !

Verleden week woensdag was het Eva’s verjaardag. Om dat te vieren had ze afgesproken om samen met haar broer (onze zoon) zaterdag iets te gaan eten. Jammer genoeg viel zoon ziek (griep waarschijnlijk). Dan maar wij samen iets gaan eten in de frituur die onlangs werd verkozen als de beste frituur van Roeselare.

Zaterdagnamiddag was er crea in Opstap. Eva was er ook weer bij. Dit was het resultaat :

Nu nog de kerstspullen selecteren en het versieren kan beginnen.

Nog twee weken en het is weer zover. Begin de kalkoen alvast maar te pluimen.

Tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Op naar kerst !

  1. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Beterschap voor je zoon.
    Wel eten bij de beste frituur van Roeselare, dat heeft ook wel wat.
    Ja, moet er nog aan wennen de kerstdagen. Hans

    Geliked door 1 persoon

  2. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Kalkoenen lekker laten leven, dat lijkt me beter, we eten wel andere dieren.

    Geliked door 1 persoon

  3. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Wat jammer dat Eva haar verjaardag niet met haar broer kon vieren, alsnog mijn felicitaties. Ze heeft een leuke kerstversiering gemaakt.Die komt wel van pas.

    Geliked door 1 persoon

  4. Gefeliciteerd met Eva’s verjaardag !
    Die frietjes zien er perfect uit 👍

    Like

  5. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Gefeliciteerd met de verjaardag van Eva! Ze heeft een prachtig kunstwerkje gemaakt.
    Mijn man heet Bert-Jan 😀 😀

    Geliked door 1 persoon

  6. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ik vind het ook een feest als we naar onze favoriete Belgische frituur gaan. Heerlijk!!!

    Geliked door 1 persoon

  7. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Gefeliciteerd Eva
    Gelukkig hangt er geen bel aan 🙂

    Geliked door 1 persoon

  8. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Alsnog nog gefeliciteerd met Eva haar verjaardag hoor.
    Jammer dat je zoon ziek werd, maar zo was het toch nog gezellig.

    Geliked door 1 persoon

  9. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Eva proficiat… Het eten van de frituur ziet er smakelijk uit.

    Geliked door 1 persoon

  10. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Proficiat met Eva! En ach, een patatje op zijn tijd kan geen kwaad. Is toch een vorm van groenten, dus doe je nog feestelijk goed ook….

    Geliked door 1 persoon

  11. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Nog gefeliciteerd aan Eva! Jammer dat haar uitstapje met broer niet door kon gaan, maar als het naar de beste frituur van Roeselare ging, had ik me ook wel op willen offeren..! 😉
    Wat een leuke originele kerstkrans!

    Geliked door 1 persoon

  12. Gefeliciteerd met Eva haar verjaardag. Hopelijk heeft de patat gesmaakt, al ziet het er naar mijn idee wat bleekjes uit.
    Het eerste kerststukje staat alvast te pronken. De rest komt wel.

    Geliked door 1 persoon

  13. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    Felicitaties voor Eva

    en beterschap voor je zoon Suske

    Prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  14. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik moet zeggen, de friet heeft een mooie kleur, dus het zal wel gesmaakt hebben.
    Nog gefeliciteerd met dochterlief. Je zoon zou vast ondertussen wel weer beter zijn, anders nog beterschap.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  15. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Dat kan niet slecht zijn in de beste frituur

    Geliked door 1 persoon

  16. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    nog van harte met Eva haar verjaardag
    jullie hebben het je goed laten smaken
    beterschap voor de zoon

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  17. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Nog gefeliciteerd aan Eva
    Dat wordt een mooie krans

    Geliked door 1 persoon

  18. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Een mooi kunstwerkje!
    Gisteren gingen we ook frietjes eten in de frituur… smaakt altijd 🙂

    Geliked door 1 persoon

  19. ms's avatar ms schreef:

    Gelukkige verjaardag gewenst aan Eva en beterschap aan je zoon.

    Wij letten op dat die kalkoen óns niet opeet. 😉

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.