Bieke : nonkel, wanneer mag ik nog een keer mee met de motto ?
Nonkel Juul : Van zodra ik een keun geschoten heb voor madam Vander Preut heb ik geld voor nafte.
Erna : zeg maar benzine, nafte verstaan ze hier niet.
Tante Martha : de laatste keer dat je met nicht Irene een ritje gemaakt heb liet je haar achter in de achterhoek !!!
Nonkel Juul : gelachen hebben we toen ! 🙂
Flip : ik ga eens een plaatje opleggen dat goed past bij dit diepzinnig gesprek.
Of die dolle rit met de motor met zijspan goed afgelopen is zullen we vroeg of laat vernemen.

Genoeg onzin voor vandaag.
Fijne zondag.

Normaal, waar is de tijd 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
oei oei, en deze maand is al zo duur, dat wordt zonder naft
Fijne week @->-
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, overal is een reden voor. En dan lijkt het soms anders.
LikeGeliked door 1 persoon
Nou zeker in de Achterhoek, gaar ging men los op de klanken van ‘Normaal’.
Soms zelfs abnormaal. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Volgens mij gaat Normaal ook niet zo hard meer, de jaren gaan tellen.
LikeGeliked door 1 persoon
Een oerend hard logje vandaag 😃👍🎸
LikeGeliked door 1 persoon
Blijft goed 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Naft kennen we in lier wel
LikeGeliked door 1 persoon
Waar is de tijd. En ook die van Tuizentfloot!
LikeLike
Jij ook een oerend fijne zondag! 😜
LikeGeliked door 1 persoon
Oerend Hard, Normaal, een streekband die nationale faam kreeg. De manier van praten voor de gemiddelde Nederlander onverstaanbaar wellicht, maar wel lekkere muziek die we ook meteen mee kunnen schallen……
LikeGeliked door 1 persoon
Nou, motoren en de Achterhoek.. daar kan maar één liedje bijhoren eigenlijk hè. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Neem nafte kennen we hier niet. Nafta is wel iets in de olieindustrie.
LikeGeliked door 1 persoon
Deze liedje kennen wij goed. Achterhoek zijn wij niet bekend. Leuk om te weten hoe daar is. Fijne zondag. Leuke muziek.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
mooie streek de Achterhoek , en een mooi stukje muziek kwam er ook vandaan 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Top muziek zoeker dit nummer van hen.
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
Zag ze ooit in Westkapelle in een feesttent. Een groot spektakel was het.
LikeGeliked door 1 persoon
Ach, ook hier vind ik echte Nederpop muziek.
LikeGeliked door 1 persoon