Normaal !

Bieke : nonkel, wanneer mag ik nog een keer mee met de motto ?
Nonkel Juul : Van zodra ik een keun geschoten heb voor madam Vander Preut heb ik geld voor nafte.
Erna : zeg maar benzine, nafte verstaan ze hier niet.
Tante Martha : de laatste keer dat je met nicht Irene een ritje gemaakt heb liet je haar achter in de achterhoek !!!
Nonkel Juul : gelachen hebben we toen ! 🙂
Flip : ik ga eens een plaatje opleggen dat goed past bij dit diepzinnig gesprek.

Of die dolle rit met de motor met zijspan goed afgelopen is zullen we vroeg of laat vernemen.

Genoeg onzin voor vandaag.

Fijne zondag.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Normaal !

  1. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Normaal, waar is de tijd 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. oei oei, en deze maand is al zo duur, dat wordt zonder naft
    Fijne week @->-

    Geliked door 1 persoon

  3. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, overal is een reden voor. En dan lijkt het soms anders.

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Nou zeker in de Achterhoek, gaar ging men los op de klanken van ‘Normaal’.
    Soms zelfs abnormaal. Hans

    Geliked door 1 persoon

  5. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Volgens mij gaat Normaal ook niet zo hard meer, de jaren gaan tellen.

    Geliked door 1 persoon

  6. Een oerend hard logje vandaag 😃👍🎸

    Geliked door 1 persoon

  7. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Blijft goed 🙂

    Geliked door 1 persoon

  8. marylou's avatar marylou schreef:

    Naft kennen we in lier wel

    Geliked door 1 persoon

  9. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Waar is de tijd. En ook die van Tuizentfloot!

    Like

  10. Jan Sierhuis's avatar Jan Sierhuis schreef:

    Jij ook een oerend fijne zondag! 😜

    Geliked door 1 persoon

  11. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Oerend Hard, Normaal, een streekband die nationale faam kreeg. De manier van praten voor de gemiddelde Nederlander onverstaanbaar wellicht, maar wel lekkere muziek die we ook meteen mee kunnen schallen……

    Geliked door 1 persoon

  12. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Nou, motoren en de Achterhoek.. daar kan maar één liedje bijhoren eigenlijk hè. 😉

    Geliked door 1 persoon

  13. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Neem nafte kennen we hier niet. Nafta is wel iets in de olieindustrie.

    Geliked door 1 persoon

  14. Yova's avatar Yova schreef:

    Deze liedje kennen wij goed. Achterhoek zijn wij niet bekend. Leuk om te weten hoe daar is. Fijne zondag. Leuke muziek.

    Geliked door 1 persoon

  15. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    mooie streek de Achterhoek , en een mooi stukje muziek kwam er ook vandaan 🙂

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  16. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Top muziek zoeker dit nummer van hen.

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  17. John's avatar John schreef:

    Zag ze ooit in Westkapelle in een feesttent. Een groot spektakel was het.

    Geliked door 1 persoon

  18. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ach, ook hier vind ik echte Nederpop muziek.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.