In onze tuin !

Woensdag ging de bel. Voor mij stond de tuinman. Hij onderhoudt zowat alle tuinen in onze straat en omgeving. Of het paste voor mij. Natuurlijk ! Hij nam zijn materiaal en begon met het snoeiwerk. De boom op de foto was afgelopen jaar in korte tijd uit zijn voegen gebarsten en nam teveel plaats in beslag.

Op de volgende foto zie je het resultaat. Er werden nog enkele bomen en struiken onder handen genomen. Toen was het donker. Binnenkort komt hij terug om al de takken enz op te ruimen. Volgend jaar zullen we weer meer ruimte hebben rond ons huis.

Rest mij jullie een fijne vrijdag toe te wensen en alvast tot de volgende. Dan is het weer eens weekend.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

31 Responses to In onze tuin !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Snoeien is af en toe eens nodig he!

    Geliked door 1 persoon

  2. doriske's avatar doriske schreef:

    das wel handig, een tuinman die zichzelf presenteert.
    elk jaar moet ik de mijne ettelijke keren bellen vooraleer hij afkomt.

    Geliked door 1 persoon

  3. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    die stond er heel weelderig bij, hij zal koud hebben nu

    Geliked door 1 persoon

  4. marylou's avatar marylou schreef:

    Hier komt de tuinman binnenkort heeft hij gemeld

    Geliked door 1 persoon

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Durf te snoeien, dan heb je later weer een mooie tuin.
    De struiken hebben nu weer ruimte om groeien. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Geliked door 1 persoon

  6. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik ben ook aan het snoeien geweest en het geeft nu al meer ruimte.. alleen is het zo koud dat ik nu niet in de tuin ga zitten.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Nou dat is inderdaad rigoureus aangepakt . Maar in het voorjaar dan weer veel jong groen.

    Geliked door 1 persoon

  8. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Laat iets van de rommel liggen, dat vinden egels prettig…
    Ziet er weer netjes uit!

    Geliked door 1 persoon

  9. ms's avatar ms schreef:

    Goed dat je hulp kreeg. Het ziet er echt veel ruimer uit.

    Geliked door 1 persoon

  10. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Zo, jullie tuin kan er weer tegen!

    Geliked door 1 persoon

  11. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Je tuintje oogt meteen ook weer een stuk ruimer.

    Like

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Veel handen maken werk licht…ja het afvoeren is nog een ding hè.
    s6 ermee en fijn weekend

    Like

  13. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Als ik onze struiken zo zou kortwieken kreeg ik twee weken eenzame opsluiting op water en brood…

    Like

  14. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Is dat een vuurdoorn? die kunnen echt flink hard gaan en die hebben venijnige stekels. Ik heb er in de voortuin een haagje rondom een rododendron van staan en die hou ik goed bij, anders kunnen we dat voortuintje niet meer in zonder gestoken te worden hehe.
    Ziet er weer goed uit.. fijn dat je er deskundige hulp bij hebt.. ik heb ook zo’n aardige buurman, die doet geregeld onze ligusterhaag meenemen als ie z’n eigen haag snoeit. Vice versa ook wel hoor.. is mooi toch, mekaar een beetje helpen de boel mooi te houden?

    Like

  15. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Die rechter boom kan ook wel wat minder.

    Geliked door 1 persoon

  16. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Geweldig dat ze dat komen doen hoor!

    Geliked door 1 persoon

  17. Ja, struiken zijn wel mooi in de tuin, maar ze nemen vaak al snel teveel ruimte in beslag.

    Geliked door 1 persoon

  18. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    snoeien ..is vakwerk Suske

    goed dat je er iemand voor hebt

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  19. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Hier moet ik alles zelf doen, heel vreselijk omdat ik totaal geen verstand heb van tuinieren.

    Geliked door 1 persoon

  20. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Die werken in weer en wind.

    Like

  21. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Die is inderdaad flink gekrompen. De tuinman heeft hard gewerkt!

    Like

  22. John's avatar John schreef:

    Hier doen we het allemaal zelf. Veel leuker om met je eigen tuin bezig te zijn.

    Geliked door 1 persoon

  23. Yova's avatar Yova schreef:

    Het ziet weer netjes uit. Het is ook tijd voor snoeien. Houden wel bij. Zat wel vol met rode balletjes erin. Rommel maken hoort erbij. Fijn weekend.

    Geliked door 1 persoon

  24. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Tsja, je moet eerst rommel maken voor het er beter van wordt.

    Like

  25. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    wat een verschil , je hoeft je niet af te vragen wat de tuinman gedan heeft
    hopelijk word tie komend voorjaar weer net zo mooi als dat het was

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.