Strawberry Alarm Clock !

Tante Martha : Juul, ga je mee naar de hoogmis ?
Nonkel Juul : ge weet toch dat ik niet tegen wierook kan ?
Tante Martha : we zullen maar zwijgen over dingen die je wel kan verdragen.
Ernest : groot gelijk dat je niet naar de hoogmis gaat. Wat daar verteld wordt is heidens !
Erna : gaat dienen evangelist hem hier nu ook komen moeien ?
Flip : tijd voor een plaatje op deze zondagmorgen.

Meer over deze groep uit de jaren ’60 kan je hier lezen.

Fijne zondag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Strawberry Alarm Clock !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Als ex-katholiek kind weet ik nog wel wat een Hoogmis was. Indrukwekkend geheel in een kathedraal met 2000 zeer gelovige lieden die trouw nog alles volgden wat de Kerk voorschreef. Wat ging dat snel in de jaren 60. Het geloof brokkelde af, net als de stenen in de hoge toren van die grootste kerk van onze stad. In de jaren 70 gesloopt. En het geloof ontmanteld….nog steeds gaande…Omdat men in Rome niet goed begrijpt hoe men zichzelf moet veranderen en verkopen om mensen weer in de enige echte Leer te krijgen….

    Like

  2. ik heb dit liedje nog nooit gehoord, maar ik zou de radio ook afzetten
    en in de kerk, met al die pastoors, je weet niet meer wat te denken
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  3. Dat nummer heb ik al een tijdlang niet meer gehoord.

    Geliked door 1 persoon

  4. marylou's avatar marylou schreef:

    Volledig onbekend voor mij.

    Geliked door 1 persoon

  5. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Netjes in pak allemaal…

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Flip is er gelukkig bij om tijdens de mis iets te knabbelen te hebben.
    Incense & Peppermints wie is er niet gek mee. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Een heerlijk deuntje voor als je nog lekker in je bed ligt en kan uitslapen.

    Geliked door 1 persoon

  8. Zalig toch, die glitter & glamour periode 🙂

    Geliked door 1 persoon

  9. Dit is nou een band en een liedje waar ik nog nooit van gehoord heb. Frisse jongens! De gitarist. lees ik, is later bij Lynnard Skynnard beland. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Een vreemde voor mij dit nummer en de groep…dat houden we maar zo 🙂

    Geliked door 1 persoon

  11. ms's avatar ms schreef:

    Wij moesten naar de vroegmis. De hoogmis was te laat om het noeneten te kunnen klaar maken. 😉

    Geliked door 1 persoon

  12. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    dat zullen ze in de hoogmis niet draaien Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  13. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    19 november.. hoogmis? wat is dat dan weer voor dag waar ik niks van weet? 😉
    Al die katholieke mis-dagen.. wat heeft een mens er aan? niemand gaat nog naar de kerk volgens mij.

    Geliked door 1 persoon

  14. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Deze plaat verdiend het niet om gedraaid te worden, ik vind hem bar slecht.

    Geliked door 1 persoon

  15. John's avatar John schreef:

    Voor die tijd een leuk nummer. Als ze het in de kerk zouden spelen zou ik nog niet naar de hoogmis komen.

    Geliked door 1 persoon

  16. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Als dit nummer bij de hoogmis gebracht wordt zit ik in de kerk hoor. De naam van de groep zegt me niets maar het nummer ken ik wel en is heel prettig om te horen.

    Geliked door 1 persoon

  17. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    voor mij ook geen hoogmis zelfs geen laagmis , er is veel mis in de kerken over de wereld 😦
    muziek mij niet bekend , zou het ook niet dagelijks draaien 🙂

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.