Vergroening Stationsplein start op 20 november, opbouw kerstmarkt (met reuzenrad) volgende week al

Later deze maand wordt het bijzonder druk op het Roeselaarse Stationsplein. De werken om het plein te vergroenen gaan van start én er is de opbouw van de kerstmarkt, inclusief reuzenrad.

De vergroening van het Stationsplein start dus op maandag 20 november. Dan begint de aannemer met het uitbreken van betontegels. Die ruimen plaats voor extra groenzones met bomen. Ik zal regelmatig even in de buurt zijn om de evolutie van die werken vast te leggen. Ik ben in ieder geval benieuwd.
Fijne dinsdag.
🙂

Ik ben ook wel benieuwd!
LikeGeliked door 1 persoon
wat een prachtige combinatie: openbreken en opbouwen.
zou dat gezellig zijn?
LikeLike
het zal alleszins mooier zijn met meer groen, al dat beton steekt tegen
LikeGeliked door 1 persoon
meer groen daar hou ik van en dan bedoel ik niet de kerstboom.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Meer groen is altijd goed, kerst in november is veels te vroeg en nergens voor nodig. Eerst Sinterklaas.
LikeGeliked door 1 persoon
Meer dan genoeg actie in het verschiet! Een kerstmarkt en reuzenrad zijn sfeerverheugend en blijvend groen helemaal. Leuk om het te volgen.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat goed. Ik ben ook benieuwd!
LikeGeliked door 1 persoon
Eindelijk nog eens een goed idee 🙂 🌲🌲🌲
LikeGeliked door 1 persoon
Beton is duurzamer dan groen en bomen en vraagt veel minder nazorg….maar ja, de moderne tijd….:)
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi om straks als raddraaier, foto’s van boven te schieten. Zal maar niet vragen of je de nieuwe bomen pipie van hoogte water gaat geven… dan kom je geheid in de krant
LikeGeliked door 1 persoon
Niet alleen in de krant vrees ik. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Hoe meer groen hoe liever
LikeGeliked door 1 persoon
Als het rondom de boompjes al groen word dan is het gelijk een heel ander plein.
LikeGeliked door 1 persoon
Er staan al aardig wat boompjes zie ik.. maar er kan altijd nog wel wat groen bij hè!
LikeGeliked door 1 persoon
Behalve die boompjes is er geen groen op dat plein. Nu willen ze daar verandering in brengen. Zeggen dat het plein pas in 2014 afgwerkt werd.
LikeLike
interessant Suske
ik kijk al uit naar het vervolg
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Minder dichtgetegeld is natuurlijk altijd goed, of de aankomende tijd de beste tijd is voor jonge aanplant weet ik niet zo goed, maar men zal er wel over nagedacht hebben.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie vooruitzichten dus, in de lente zal het er daar heel anders uitzien.
LikeGeliked door 1 persoon
Goeie zaak dat het groener gaat worden. Hier bij ons is groen niet meer genoeg tegenwoordig. Verschillende plantsoenen zijn veranderd in vijverpartijen om extra water te kunnen bergen in natte perioden zoals nu.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat gaat daar wel mooi worden.
LikeGeliked door 1 persoon
Meer groen lijkt me zowel mooi als praktisch in verband met wateroverlast. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden!
LikeLike
Het kan alleen maar een verbetering zijn. In grijze tijden zien zulke pleinen er altijd zo teneerdrukkend uit. Wat groen zal dat wel verhelpen.
LikeGeliked door 1 persoon
Laat maar groenen, hoe meer hoe liever.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat gaat een grote verandering worden.
LikeGeliked door 1 persoon
Lijkt me een heel goed idee om die kale vlakte wat op te fleuren met groen.
LikeGeliked door 1 persoon
Meer groen is altijd goed. We volgen de evolutie met je mee middels foto’s die je hier vast plaatst.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
dat is een goede zaak
kan je ook ff in het reuzenrad en lucht foto’s maken van de werkzaamheden
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon