90 lentes !

Vandaag 90 jaar geleden, 9 augustus 1933 om precies te zijn, werd mijn moeder geboren.

Zondag zijn Eva en ik even langs geweest om haar alvast te feliciteren. Eva kan niet langs gaan vandaan, vandaar dus zondag. Eva had speciaal voor haar een kaartje gemaakt. Daar was moeder gelukkig mee.

Geboren in 1933 was zij dus 7 jaar toen de oorlog uitbrak en 12 toen die eindigde. Een heel avontuur voor zo’n klein meisje. Over die tijd spreekt ze nooit meer.

Nog steeds leeft zij in haar eigen wereldje waar de gekste dingen gebeuren. Toch kan zij Greet, de kinderen en mij nog herkennen.

De foto heb ik genomen toen we samen een taartje gingen eten in de cafetaria van het rusthuis.

Fijne woensdag en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

30 Responses to 90 lentes !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Hieperdepiep!

    Geliked door 1 persoon

  2. roadlaura1969's avatar roadlaura1969 schreef:

    Alsnog gefeliciteerd met je Moeder, hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad 🥳☕️🍰

    Geliked door 1 persoon

  3. fotorantje's avatar fotorantje schreef:

    gefeliciteerd aan je mama, van hetzelfde jaar als die van mij was
    Gelukkig herkent ze jullie nog tussen haar vreemde verhalen in

    Geliked door 1 persoon

  4. marylou's avatar marylou schreef:

    Proficiatvoor je moede 90 jaar en fantastisch dat ze jullie nog herkent

    Like

  5. Hans's avatar Hans schreef:

    Van harte proficiat met je moeder, wat een gezegende leeftijd.
    Een dag om dankbaar te zijn samen haar geboortedag te vieren. Hans

    Like

  6. Yova's avatar Yova schreef:

    Gefeliciteerd met je moeder. Mooie leeftijd. Ze ziet wel goed uit. Fijne avond.

    Like

  7. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    Hartelijk gefeliciteerd met de 90ste verjaardag van je moeder Suske

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Gefeliciteerd met je jarige moeder. wat fijn dat ze jullie nog herkent. Dat taartje smaakt haar prima zo te zien.

    Geliked door 1 persoon

  9. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Gefeliciteerd met de 90e verjaardag van je moeder! Dat jullie nog maar vaak samen gebak kunnen eten!

    Geliked door 1 persoon

  10. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Eet maar vaak een taartje met haar. Daar blijven jullie gezond bij.

    Geliked door 1 persoon

  11. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Gefeliciteerd
    90 jaar is toch wel een mijlpaal
    Zolang ze jullie nog een teken van herkenning geeft is dat wel fijn…al leeft ze in haar eigen wereldje. Heerlijk toch dat je nog langs kan gaan 🙂

    Geliked door 1 persoon

  12. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Mooi dat ze jullie nog herkent en dat je nog wat gesprekjes met haar kunt voeren. Hopelijk smaakt een taartje haar volgend jaar op haar 91e nog net zo goed als op haar negentigste!

    Like

  13. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Gefeliciteerd 🥂🍰🥂

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  14. Walt's's avatar Walt's schreef:

    Hiep hiep… 90 jaar! Van Harte met je Moe

    Geliked door 1 persoon

  15. Van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag, Suske! Negentig is niet niks. Het taartje valt in de smaak zo te zien, en geweldig dat ze jullie nog herkent!

    Geliked door 1 persoon

  16. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Van harte aan de 90-jarige! Lekker taartje.. wat ze aan het eten is hè.. ik zou je moeder geen taartje durven noemen natuurlijk! 😉

    Like

  17. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Gefeliciteerd, gelukkig dat ze jullie nog wel herkent.

    Geliked door 1 persoon

  18. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Gefeliciteerd hoor. Een hele leeftijd. Wees maar blij dat ze nog bij je is.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  19. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Van harte proficiat! Moge zij nog lang leven in goede gezondheid en verzorging…

    Like

  20. Happy Birthday voor je moeder!!

    Geliked door 1 persoon

  21. ms's avatar ms schreef:

    Felicitaties voor de jarige. Toch goed dat ze jullie nog herkent.

    Geliked door 1 persoon

  22. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Susk
    van harte nog
    goed dat ze jullie nog herkent
    dat het nog maar lang zo mag blijven

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  23. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Maak er een fijne dag van.

    Geliked door 1 persoon

  24. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Dat is al en hele leeftijd. Dat is best een taartje waard,

    Geliked door 1 persoon

  25. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Dat is al een hele mooie leeftijd. Gefeliciteerd.

    Geliked door 1 persoon

  26. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Van harte gefeliciteerd. Wat ziet ze er nog goed uit! Blijf haar koesteren.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.