Vandaag 90 jaar geleden, 9 augustus 1933 om precies te zijn, werd mijn moeder geboren.

Zondag zijn Eva en ik even langs geweest om haar alvast te feliciteren. Eva kan niet langs gaan vandaan, vandaar dus zondag. Eva had speciaal voor haar een kaartje gemaakt. Daar was moeder gelukkig mee.
Geboren in 1933 was zij dus 7 jaar toen de oorlog uitbrak en 12 toen die eindigde. Een heel avontuur voor zo’n klein meisje. Over die tijd spreekt ze nooit meer.
Nog steeds leeft zij in haar eigen wereldje waar de gekste dingen gebeuren. Toch kan zij Greet, de kinderen en mij nog herkennen.
De foto heb ik genomen toen we samen een taartje gingen eten in de cafetaria van het rusthuis.
Fijne woensdag en tot de volgende.
🙂

Hieperdepiep!
LikeGeliked door 1 persoon
Alsnog gefeliciteerd met je Moeder, hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad 🥳☕️🍰
LikeGeliked door 1 persoon
gefeliciteerd aan je mama, van hetzelfde jaar als die van mij was
Gelukkig herkent ze jullie nog tussen haar vreemde verhalen in
LikeGeliked door 1 persoon
Proficiatvoor je moede 90 jaar en fantastisch dat ze jullie nog herkent
LikeLike
Van harte proficiat met je moeder, wat een gezegende leeftijd.
Een dag om dankbaar te zijn samen haar geboortedag te vieren. Hans
LikeLike
Gefeliciteerd met je moeder. Mooie leeftijd. Ze ziet wel goed uit. Fijne avond.
LikeLike
Hartelijk gefeliciteerd met de 90ste verjaardag van je moeder Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd met je jarige moeder. wat fijn dat ze jullie nog herkent. Dat taartje smaakt haar prima zo te zien.
LikeGeliked door 1 persoon
Eten kan ze nog goed hoor. Ze is zelf aangekomen sinds ze daar verblijft.
LikeLike
Ouderen die alleen wonen eten en drinken op den duur niet meer genoeg, in een tehuis wordt het voor ze neer gezet en komen ze aan.
LikeGeliked door 1 persoon
Op het laatst dat ze thuis woonde at ze minder. Ik sprak haar er over maar ze ontkende. Nu wordt ze opgevolgd en gecontroleerd.
LikeLike
Ja precies., dat werkt
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd met de 90e verjaardag van je moeder! Dat jullie nog maar vaak samen gebak kunnen eten!
LikeGeliked door 1 persoon
Eet maar vaak een taartje met haar. Daar blijven jullie gezond bij.
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd
90 jaar is toch wel een mijlpaal
Zolang ze jullie nog een teken van herkenning geeft is dat wel fijn…al leeft ze in haar eigen wereldje. Heerlijk toch dat je nog langs kan gaan 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Mooi dat ze jullie nog herkent en dat je nog wat gesprekjes met haar kunt voeren. Hopelijk smaakt een taartje haar volgend jaar op haar 91e nog net zo goed als op haar negentigste!
LikeLike
Gefeliciteerd 🥂🍰🥂
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
Hiep hiep… 90 jaar! Van Harte met je Moe
LikeGeliked door 1 persoon
Van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag, Suske! Negentig is niet niks. Het taartje valt in de smaak zo te zien, en geweldig dat ze jullie nog herkent!
LikeGeliked door 1 persoon
Van harte aan de 90-jarige! Lekker taartje.. wat ze aan het eten is hè.. ik zou je moeder geen taartje durven noemen natuurlijk! 😉
LikeLike
Gefeliciteerd, gelukkig dat ze jullie nog wel herkent.
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd hoor. Een hele leeftijd. Wees maar blij dat ze nog bij je is.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Van harte proficiat! Moge zij nog lang leven in goede gezondheid en verzorging…
LikeLike
Happy Birthday voor je moeder!!
LikeGeliked door 1 persoon
Felicitaties voor de jarige. Toch goed dat ze jullie nog herkent.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Susk
van harte nog
goed dat ze jullie nog herkent
dat het nog maar lang zo mag blijven
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Maak er een fijne dag van.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is al en hele leeftijd. Dat is best een taartje waard,
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is al een hele mooie leeftijd. Gefeliciteerd.
LikeGeliked door 1 persoon
Van harte gefeliciteerd. Wat ziet ze er nog goed uit! Blijf haar koesteren.
LikeGeliked door 1 persoon