Droogrek !

De afgelopen dagen waren droog en redelijk zonnig. Vandaag een stevige wind. Al met al goed weer om de was buiten te laten drogen.

Wie dat droogrek interessant vindt is niemand minder dan onze Louis. Onlangs hadden we enkele matten utt de badkamer er te drogen op gelegd. “Een prima plaats om op te liggen” zal onze kater gedacht hebben. Het resultaat was dat het droogrek samen met Louis en de matten op de grond terecht kwam.

Kort samengevat : met dienen kater valt hier altijd wel iets te beleven.

Fijne maandag gewenst en tot de volgende !

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Droogrek !

  1. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Hahahaa.. is ie er zo van geschrokken dat het niet meer zal doen denk je? 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Met vier katten in huis weten we intussen wel dat wat wij bedenken voor hen bedoeld is….nou ja, vanuit hun denkpatronen….

    Geliked door 1 persoon

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    katten zitten graag hoger, dit is zeker een goed en warm plekje
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  4. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Oei en hopelijk heeft hij zich niet bezeerd. Ik bedoel het droogrek uiteraard.

    Geliked door 1 persoon

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Wist niet dat een droogrek een fijne plek om te slapen is, maar met een zachte bekleding is een poes snel om. Hans

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Dat doet Louis geen tweede keer, hij zal zich rotgeschrokken zijn toen de boel instortte. 😉

    Geliked door 1 persoon

  7. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    Louis zal er het zijne van gedacht hebben Suske

    Geliked door 1 persoon

  8. internettoerist's avatar internettoerist schreef:

    Zoveel niet drinken Suske, dan heb je geen kater! 😀

    Vriendelijke groet

    Geliked door 1 persoon

  9. internettoerist's avatar internettoerist schreef:

    Zoveel niet drinken Suske, dan heb je geen kater! 😀

    Vriendelijke groet

    Like

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dat neemt Louis je niet in dank af zo een wankel droogrek 😉

    Geliked door 1 persoon

  11. Dan heeft Louis nog geluk gehad, hij had ook klem kunnen komen raken tussen in het ingeklapte droogrek. 😉

    Geliked door 1 persoon

  12. marylou's avatar marylou schreef:

    Misschien blijft hij na zijn val wel van dat rek af.

    Like

  13. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Altijd lezen in huis met de katten 🙂

    Like

  14. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Katten kiezen altijd de beste plaatsjes. Voor jullie kater is dat het droogrek, grappig. Dient dan wel een stevig droogrek te zijn, kan ik me voorstellen.

    Geliked door 1 persoon

  15. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ik zie het helemaal voor me! 😅

    Like

  16. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Louis de Droge I.

    Like

  17. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dat je dat niet even sterker hebt gemaakt zodat het omvalt… Ik heb mijn was nu ook buiten hangen.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  18. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Hoie een goedemorgen van deze zijde. Het is wel zo dat katten van die rare streken hebben en deze wilde vast ook wat hoger wilde liggen. Maar het is toch ook wel zo als Karel zegt want als deze stabiel staat dan kan hij toch niet omvallen. Of is de kat te zwaar? Geniet van deze nieuwe week Suske. Kom je ook eens lezen op mijn natuur website? Daar zal ik nu eens mee reageren. Wellicht vind je dit ook wel mooi.

    Like

  19. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Soms twijfel ik ook wel eens aan onze katten…

    Like

  20. ms's avatar ms schreef:

    Louis bleef toch droog? 😂

    Like

  21. John's avatar John schreef:

    Ja, ideale plek. In de zon, en iets op de draden zodat hij er niet doorheen zakt. Dat de boel dan omvalt is bijzaak voor de kater.

    Geliked door 1 persoon

  22. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    zal het rek niet goed gestaan hebben , want het moet toch wel een kat kunnen dragen 🙂
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.