
De afgelopen dagen waren droog en redelijk zonnig. Vandaag een stevige wind. Al met al goed weer om de was buiten te laten drogen.
Wie dat droogrek interessant vindt is niemand minder dan onze Louis. Onlangs hadden we enkele matten utt de badkamer er te drogen op gelegd. “Een prima plaats om op te liggen” zal onze kater gedacht hebben. Het resultaat was dat het droogrek samen met Louis en de matten op de grond terecht kwam.
Kort samengevat : met dienen kater valt hier altijd wel iets te beleven.

Fijne maandag gewenst en tot de volgende !
🙂

Hahahaa.. is ie er zo van geschrokken dat het niet meer zal doen denk je? 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Met vier katten in huis weten we intussen wel dat wat wij bedenken voor hen bedoeld is….nou ja, vanuit hun denkpatronen….
LikeGeliked door 1 persoon
katten zitten graag hoger, dit is zeker een goed en warm plekje
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
Oei en hopelijk heeft hij zich niet bezeerd. Ik bedoel het droogrek uiteraard.
LikeGeliked door 1 persoon
Wist niet dat een droogrek een fijne plek om te slapen is, maar met een zachte bekleding is een poes snel om. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Dat doet Louis geen tweede keer, hij zal zich rotgeschrokken zijn toen de boel instortte. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Louis zal er het zijne van gedacht hebben Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Zoveel niet drinken Suske, dan heb je geen kater! 😀
Vriendelijke groet
LikeGeliked door 1 persoon
Zoveel niet drinken Suske, dan heb je geen kater! 😀
Vriendelijke groet
LikeLike
Dat neemt Louis je niet in dank af zo een wankel droogrek 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Dan heeft Louis nog geluk gehad, hij had ook klem kunnen komen raken tussen in het ingeklapte droogrek. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Misschien blijft hij na zijn val wel van dat rek af.
LikeLike
Altijd lezen in huis met de katten 🙂
LikeLike
Katten kiezen altijd de beste plaatsjes. Voor jullie kater is dat het droogrek, grappig. Dient dan wel een stevig droogrek te zijn, kan ik me voorstellen.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik zie het helemaal voor me! 😅
LikeLike
Louis de Droge I.
LikeLike
Dat je dat niet even sterker hebt gemaakt zodat het omvalt… Ik heb mijn was nu ook buiten hangen.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Hoie een goedemorgen van deze zijde. Het is wel zo dat katten van die rare streken hebben en deze wilde vast ook wat hoger wilde liggen. Maar het is toch ook wel zo als Karel zegt want als deze stabiel staat dan kan hij toch niet omvallen. Of is de kat te zwaar? Geniet van deze nieuwe week Suske. Kom je ook eens lezen op mijn natuur website? Daar zal ik nu eens mee reageren. Wellicht vind je dit ook wel mooi.
LikeLike
Soms twijfel ik ook wel eens aan onze katten…
LikeLike
Louis bleef toch droog? 😂
LikeLike
Ja, ideale plek. In de zon, en iets op de draden zodat hij er niet doorheen zakt. Dat de boel dan omvalt is bijzaak voor de kater.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
zal het rek niet goed gestaan hebben , want het moet toch wel een kat kunnen dragen 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Louis die altijd honger heeft en regelmatig een dutje doet weegt behoorlijk. Geen wonder dat het droogrek bezweek onder zijn gewicht.
LikeLike