Bezig !

Deze voormiddag was ik met een buurvrouw op het containerpark te vinden. Ze is alleenstaande en zag het niet zitten om alleen er naar toe te trekken.

Daar ontmoette ik een oude bekende van stad. Die gaat binnenkort ook met pensioen en wou weten hoe ik het stelde. Of ik me verveelde ofzo. Nee dus, ik weet genoeg wat te doen. Komt daarbij eens de lente in het land is kan ik weer meer buiten bezig zijn.

Verder nog bezig geweest om een verzekeringspolis van mijn moeder af te sluiten. Beetje laat misschien maar ik had er niets van teruggevonden in haar papieren. Die zal nu met terugwerkende kracht afgesloten worden. Weer een zorg minder.

Groetjes en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to Bezig !

  1. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Mooi groot inzamelcentrum hebben jullie daar! Dat is bij ons een stuk compacter! Goed dat je jouw moeder hiermee helpt, dat kan ze zelf niet meer.

    Geliked door 1 persoon

  2. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Wanneer je met pesnioen bent, is belangrijk om bezig te blijven hoor.

    Geliked door 1 persoon

  3. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    er is altijd genoeg te doen
    en je buurvrouw zal het zeker waarderen dat je haar vergezelde

    Geliked door 1 persoon

  4. John's avatar John schreef:

    Ja, een goeie overlijdensverzekering is wel erg belangrijk. Anders zitten jullie opeens met een berg kosten. Ik heb hetzelfde als Ter. Alles geregeld en gedocumenteerd.

    Geliked door 1 persoon

  5. je krijgt je tijd goed om, ik herken dat, aan mij vragen ze dat ook steeds, ik ben van mei op pensioen…
    .Fijn weekend @->–

    Geliked door 1 persoon

  6. Samen opruimen is altijd leuker dan alleen opruimen.

    Geliked door 1 persoon

  7. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Hoe hebben we ooit tijd gehad om te gaan werken 😉

    Geliked door 1 persoon

  8. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Blijf mij verbazen over dat vooroordeel, Franky: ‘Als je geen betaald werk hebt, dan verveel jij je vast.’ Zoals de waard is…, denk ik dan. Best een gedoe met die verzekeringen en zo. Daarom probeer ik zelf zoveel mogelijk nu al te regelen en heb bijvoorbeeld voor mijn nabestaanden een document met daarin de namen en nummers van mijn verzekeringspolissen. En een lijstje met favoriete muziek. Denk niet dat ik die dan zelf zal horen maar soit.

    Geliked door 1 persoon

  9. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Verzekeringen zijn meestal niet leuk om te doen. En je vervelen, ik zou niet eens weten hoe je dat schrijft, laat staan hoe je dat doet. Maar ik ben natuurlijk ook nog niet met pensioen.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  10. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Goed om de helpende hand te bieden, het maakt het leven aantrekkelijker.
    Dus over de verzekering maar geen zorgen. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Geliked door 1 persoon

  11. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Nu heb je tijd om moeders papieren af te handelen.

    Geliked door 1 persoon

  12. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Mooi gebaar van jou om die buurvrouw mee (op weg) te helpen, alsook jouw moeder.

    Geliked door 1 persoon

  13. marylou's avatar marylou schreef:

    Die papierenmolen is in België nog al wat. Gelukkig help jij je moeder verder.

    Geliked door 1 persoon

  14. Ka's avatar Karin Pons schreef:

    Lief dat je haar te hulp schoot.

    Geliked door 1 persoon

  15. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Haha, ik wou dat ik wat meer tijd had.

    Geliked door 1 persoon

  16. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    zelfs goed bezig Suske

    je buren kunnen ook tevreden zijn

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  17. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Eindelijk tijd genoeg om je éigen dingen te doen zou ik denken..! 😉

    Geliked door 1 persoon

  18. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Beter te veel te doen dan te weinig.

    Geliked door 1 persoon

  19. ms's avatar ms schreef:

    Altijd zo druk bezig en gedurig gestoord worden omdat het etenstijd is … 😉

    Geliked door 1 persoon

  20. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Goed bezig, en hopelijk snel op naar de lente…!
    Maar eerst een fijn weekend.

    Geliked door 1 persoon

  21. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Ja je hoort vaak dat gepensioneerden tijd te kort komen.

    Geliked door 1 persoon

  22. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Inderdaad, ik moet de eerste gepensioneerde nog tegenkomen die zich verveelt. het is wél heel verschillend hoe iedereen z’n tijd doorbrengt maar dát doet iedereen natuurlijk naar de eigen behoefte.

    Geliked door 1 persoon

  23. Karel's avatar Karel schreef:

    goed bezig Suske
    zorgen minder is alleen maar goed

    Geliked door 1 persoon

  24. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Mooi dat je altijd voor de ander klaar staat.
    Een mens moet veel afhandelen als je ouder in het rusthuis gaat wonen…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.