Deze voormiddag was ik met een buurvrouw op het containerpark te vinden. Ze is alleenstaande en zag het niet zitten om alleen er naar toe te trekken.
Daar ontmoette ik een oude bekende van stad. Die gaat binnenkort ook met pensioen en wou weten hoe ik het stelde. Of ik me verveelde ofzo. Nee dus, ik weet genoeg wat te doen. Komt daarbij eens de lente in het land is kan ik weer meer buiten bezig zijn.

Verder nog bezig geweest om een verzekeringspolis van mijn moeder af te sluiten. Beetje laat misschien maar ik had er niets van teruggevonden in haar papieren. Die zal nu met terugwerkende kracht afgesloten worden. Weer een zorg minder.
Groetjes en tot de volgende.
🙂

Mooi groot inzamelcentrum hebben jullie daar! Dat is bij ons een stuk compacter! Goed dat je jouw moeder hiermee helpt, dat kan ze zelf niet meer.
LikeGeliked door 1 persoon
Wanneer je met pesnioen bent, is belangrijk om bezig te blijven hoor.
LikeGeliked door 1 persoon
er is altijd genoeg te doen
en je buurvrouw zal het zeker waarderen dat je haar vergezelde
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, een goeie overlijdensverzekering is wel erg belangrijk. Anders zitten jullie opeens met een berg kosten. Ik heb hetzelfde als Ter. Alles geregeld en gedocumenteerd.
LikeGeliked door 1 persoon
je krijgt je tijd goed om, ik herken dat, aan mij vragen ze dat ook steeds, ik ben van mei op pensioen…
.Fijn weekend @->–
LikeGeliked door 1 persoon
Samen opruimen is altijd leuker dan alleen opruimen.
LikeGeliked door 1 persoon
Hoe hebben we ooit tijd gehad om te gaan werken 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Blijf mij verbazen over dat vooroordeel, Franky: ‘Als je geen betaald werk hebt, dan verveel jij je vast.’ Zoals de waard is…, denk ik dan. Best een gedoe met die verzekeringen en zo. Daarom probeer ik zelf zoveel mogelijk nu al te regelen en heb bijvoorbeeld voor mijn nabestaanden een document met daarin de namen en nummers van mijn verzekeringspolissen. En een lijstje met favoriete muziek. Denk niet dat ik die dan zelf zal horen maar soit.
LikeGeliked door 1 persoon
Verzekeringen zijn meestal niet leuk om te doen. En je vervelen, ik zou niet eens weten hoe je dat schrijft, laat staan hoe je dat doet. Maar ik ben natuurlijk ook nog niet met pensioen.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Goed om de helpende hand te bieden, het maakt het leven aantrekkelijker.
Dus over de verzekering maar geen zorgen. Hans
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Nu heb je tijd om moeders papieren af te handelen.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi gebaar van jou om die buurvrouw mee (op weg) te helpen, alsook jouw moeder.
LikeGeliked door 1 persoon
Die papierenmolen is in België nog al wat. Gelukkig help jij je moeder verder.
LikeGeliked door 1 persoon
Lief dat je haar te hulp schoot.
LikeGeliked door 1 persoon
Haha, ik wou dat ik wat meer tijd had.
LikeGeliked door 1 persoon
zelfs goed bezig Suske
je buren kunnen ook tevreden zijn
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Eindelijk tijd genoeg om je éigen dingen te doen zou ik denken..! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Beter te veel te doen dan te weinig.
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd zo druk bezig en gedurig gestoord worden omdat het etenstijd is … 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Goed bezig, en hopelijk snel op naar de lente…!
Maar eerst een fijn weekend.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja je hoort vaak dat gepensioneerden tijd te kort komen.
LikeGeliked door 1 persoon
Inderdaad, ik moet de eerste gepensioneerde nog tegenkomen die zich verveelt. het is wél heel verschillend hoe iedereen z’n tijd doorbrengt maar dát doet iedereen natuurlijk naar de eigen behoefte.
LikeGeliked door 1 persoon
goed bezig Suske
zorgen minder is alleen maar goed
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi dat je altijd voor de ander klaar staat.
Een mens moet veel afhandelen als je ouder in het rusthuis gaat wonen…
LikeGeliked door 1 persoon