
Gisteren dinsdag heb ik voor de eerste keer dit jaar naar het containerpark gereden. De zin om één en ander op te ruimen was er. Het was er ook het weer voor. Dan maar de spreekwoordelijke koe bij de spreekwoordelijke horens genomen. Auto vol met papier, karton, piepschuim, wat kapotte electro, een TL lamp en weg er mee.
Veel volk was er niet op het containerpark. Zo had ik in no time alles in de daarvoor bestemde containers of bakken gedeponeerd.
Als het weer kriebelt is dat niet erg. Er ligt nog genoeg spullen te wachten die weg mogen.
Fijne woensdag.

Hier ook nog veel dat ligt te wachten om naar het containerpark gevoerd te worden. Ik doe dat gewoonlijk op afspraak, wat voor mij helpt als ‘stok achter de deur’.
LikeGeliked door 1 persoon
Bruikbaar spul gaat hier altijd naar de kringloopwinkels in de omgeving. De rest kan in diverse containers. Dat scheelt heel wat ritjes naar de grofvuil-stort…
LikeGeliked door 1 persoon
het weer is grijs en grauw, mijn dadendrang om op te ruimen staan on hold.
ik wacht op lichte, zonnige dagen die mij een lentegevoel kunnen geven.
LikeGeliked door 1 persoon
Opnieuw ruimte voor meer rommel… een mens heeft nogal wat gerief he!
LikeGeliked door 1 persoon
weer plaats voor nieuw afval 😉
LikeGeliked door 1 persoon
ik ben ook altijd blij als alles weg is
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd blij als ik de klus geklaard heb
LikeLike
Mijn opruimkriebels zeggen dat ze op warmer weer wachten.
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig hebben de opruimkriebels weinig vat op mij.
LikeGeliked door 1 persoon
Zijn de voorjaarskriebels dat je aan het opruimen bent gegaan. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Opruimen is plaats maken.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, er komt een moment dat je even moet doorpakken. En meestal dient dat moment zichzelf aan.
LikeGeliked door 1 persoon
Soms is het eens nodig…!
LikeGeliked door 1 persoon
Een mens kan aardig wat rommel verzamelen…
LikeGeliked door 1 persoon
als het te veel wordt Suske, moet je wel
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd fijn als het weg is !
LikeGeliked door 1 persoon
Dat opruimen blijft terug komen hè
LikeLike
Propertjes daar!
LikeLike
soms is het goed om even op te ruimen. En dan meteen maar echt weg ook.
Love As Always
Dimario
LikeLike
Af en toe, is dat echt wel nodig Suske.
LikeGeliked door 1 persoon
je goede daad weer gedaan Suske
LikeLike
Hier komen ze papier en karton ophalen. Wel zo makkelijk. Veel troep hebben wij niet trouwens. Alles wordt opgeruimd als het weg moet. Hooguit kringloop spullen eens in de zoveel tijd.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja op de duur begint het zich op te stapelen.
LikeGeliked door 1 persoon