
Ziezo, het weekend zit er weer op als je dit leest.
De voorbije dagen heeft het in heel wat plaatsen goed gesneeuwd. Hier in Roeselare een weing dat reeds vlug weer verdween. Vind ik uitstekend want ploeteren in de sneeuw hetzij te voet of per auto vind ik allesbehalve leuk. Fietsen doe ik dan zeker en vast niet.
We beginnen ook aan de laatste volle week van de maand. Tijd vliegt gelijk zot.
Geniet van deze maandag en de volgende dagen.
🙂

Heb niets tegen sneeuw als ik er maar niet door moet
LikeGeliked door 1 persoon
in mijn dorp viel er geen sneeuw, zelfs geen vlokje.
LikeGeliked door 1 persoon
ha,ha keigrappig houdoe Robert
LikeGeliked door 1 persoon
ik woon in Limburg, hier ligt de sneeuw nog
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
In de Ardennen lag heel veel sneeuw, ik zag het op de foto’s van de zoon en co.
LikeGeliked door 1 persoon
Sommige doen het smelten in de handen. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Hier een flink pak, en er staan nog drie sneeuwmannen op het grasveld die kinderen uit de buurt gemaakt hebben.
Gelukkig zijn de wegen wel weer schoon…!!
LikeGeliked door 1 persoon
Er zal ook bij jullie niet genoeg gevallen zijn om zélf een sneeuwpop te maken. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk die sneeuwpop, maar ook bij jullie is vast niet genoeg gevallen om ze;lf een sneeuwpop te maken.
LikeGeliked door 1 persoon
ik zag ook het probleem niet Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Hier hadden we wel wat, alhoewel snel weg. Fijne week!
LikeLike
Hier nog geen sneeuw gezien. Jammer.
Hahaha die sneeuwman. Leuk!
LikeGeliked door 1 persoon
Niks mis met die sneeuwpop 😉
LikeLike
Als het winter is, mag het voor mij winterweer zijn. En daar hoort sneeuw bij èn mooie winterlandschappen. Anders zitten we in de zomer met een plaag aan wespen, daar bedank ik toch voor.
LikeLike
Hahaha.. hij is grappig!
Hier geen sneeuw.. maar toen we gisteren naar het noorden reden zagen we ineens wel wat meer liggen naast de autoweg. In de stad waar we gingen wandelen lag dan weer niks.. en gelukkig maar.. ploeter er ook niet graag door. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
hier van het weekend koud, maar geen nerslag. Gelukkig.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Geweldig!
LikeGeliked door 1 persoon
Hahahaha, leuk hoor Suske, voor mij hoeft die sneeuw niet.
LikeGeliked door 1 persoon
zeg wel, de tijd is op een drafje, ik kan niet volgen
Hier geen sneeuw, k vind het wel altijd heel mooi maar inderdaad gevaarlijk op de weg of om te vallen
LikeGeliked door 1 persoon
Hier ook geen sneeuw… gelukkig! Ben niet zo’n fan om erdoor te rijden.
LikeLike
Bij ons ligt hij nog, al zijn de straten ondertussen wel berijdbaar (hoop ik). Straks brood halen en ons verder rustig houden en kijken hoe Lucs rug geneest.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik houd wel van een pak sneeuw op zijn tijd. Maar hier bij ons is het gewoon herfstweer, en dat is een stukje minder mooi en het begint me eerlijk gezegd ook wat te vervelen.
Zo zie je maar weer: smaken verschillen.
LikeGeliked door 1 persoon
Nog even en we kunnen de kerstboom weer opzetten. Die sneeuw nu had wel wat eerder mogen vallen.
LikeGeliked door 1 persoon
Laat maar komen, het liefst een dik pak. En van tevoren aangekondigd. 😉
LikeLike
Hier viel niets, en daar ben ik niet ongelukkig door. Laar het maar vallen bij mensen die ervan houden.
LikeGeliked door 1 persoon
🤣😂🤣
hier en daar nog een streepje sneeuw , maar mag om mij ook verdwijnen
goede start in de nieuwe week
LikeGeliked door 1 persoon
Sneeuw en vooral veel ijs was het hier.
LikeGeliked door 1 persoon