De rugzak !

Wat valt er nu te bloggen over een rugzak ?
Eigenlijk niets !
Wat er daar zo interessant aan is weet ik niet.
Het is de rugzak van Eva en ook zij weet het niet.
Onze katten daarentegen……

Zondagmorgen lag Annabel er rustig op te slapen.

En rond de middag had Louis het van haar overgenomen.

Of het de geur van Eva is die hen die rugzak doen kiezen, of het gewoon lekker liggen is. De katten kunnen het ons niet uitleggen.

Geniet van deze nieuwe maandag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

25 Responses to De rugzak !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Onze katten hebben ook e en enorme voorkeur voor de ligplekken van anderen. En als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan en gaan ze bovenop een ander liggen om zo die geliefde plek te bemachtigen…:)

    Geliked door 1 persoon

  2. doriske's avatar doriske schreef:

    katten zijn net als jonge kinderen, ze willen allebei hetzelfde.

    Geliked door 1 persoon

  3. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Het blijven gewoon ondoorgrondelijke dieren, ze kiezen ook nét zo makkelijk ineens weer ander favoriet plekje.

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Katten zijn toch bijzonder, dat ze juist de rugzak uitzoeken.
    Zou het toch met geur hebben te maken. Hans

    Like

  5. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Katten weten hun plekjes wel te vinden… 🙂

    Geliked door 1 persoon

  6. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een hondenleven hebben die niet Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  7. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Ooit las ik ergens, dat katten weten waar de beste zit-/ligplekjes in huis te vinden zijn. Je weet dus wat gedaan.

    Geliked door 1 persoon

  8. Anabel ziet er een beetje ruigpluizig uit!

    Like

  9. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Ja die zoeken soms rare plekjes. Koddig!

    Like

  10. ms's avatar ms schreef:

    Ik denk ook de geur en hij hoort bij Eva. Wat kan een kat nog meer wensen.

    Like

  11. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ze denken vast een heerlijk plekje om te liggen 😉

    Geliked door 1 persoon

  12. Het zal de combinatie van geur en gerieflijkheid zijn, denk ik.
    Hier regen het alweer een paar uur.
    Prettige dag verder.

    Geliked door 1 persoon

  13. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Volgens mij is het gewoon de geur…

    Geliked door 1 persoon

  14. Karel's avatar Karel schreef:

    we zullen het nooit weten , maar de katten zijn er tevreden mee

    Geliked door 1 persoon

  15. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Een kat van m’n zus lag altijd in de papierbak van de printer.. geen flauw idee waarom katten gaan liggen waar ze liggen.. warm? geurtje? kan van alles zijn denk ik. Honden gaan het liefst op de vaste plek van de baas liggen.. dan voelen ze zich belangrijker hahaha!

    Geliked door 1 persoon

  16. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Typisch kat zou ik zeggen.

    Geliked door 1 persoon

  17. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Zij willen het vast wat voorverwarmen zodat het rugje van Eva bij het dragen wat verwarmen zal. Mooi en lieve fotos daarbij genomen. Wens jullie allen een fijne dag vandaag

    Geliked door 1 persoon

  18. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Leve katten! En lieve katten.😏

    Geliked door 1 persoon

  19. marylou's avatar marylou schreef:

    Misschien is het toch de geur die hen aantrekt?

    Like

  20. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Dat doen ze toch graag he!

    Geliked door 1 persoon

  21. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Annabel en Louis zijn zulke leuke katten. Het zal van Louis ook wel wat territoriumdrang zijn.

    Geliked door 1 persoon

  22. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Een plezier om te zien!
    Ja, zo zijn katten hé. Grappige beesten.

    Geliked door 1 persoon

  23. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Schattig toch, die katten die zich meestal meteen op elk zacht voorwerp nestelen en er hun schoonheidsslaapje doen 🙂

    Geliked door 1 persoon

  24. John's avatar John schreef:

    Ja, katten kunnen de voor ons vreemdste plekken kiezen om op te liggen. Waarom ze dat doen zullen we niet horen.

    Geliked door 1 persoon

  25. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Ze zullen het als een kussen zien.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.