Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Op de donderdag de twaalfde heb ik een groot deel van de dag muziek van Jeff Beck gedraaid in Huize Afanja. Weer een groot gitarist minder, maar zijn muziek blijft.
Zo’n poes moet toch oversteken om ongeluk te brengen? Daarbij, een zwarte poes? Da’s meer voor de liefhebbers…..
LikeGeliked door 1 persoon
hahah, ik kende deze al maar hij blijft goed
.Ik wens je een fijn weekend @->–.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is me toch ook wat, dat vraag je toch niet.
Love As Always
Dimario
LikeLike
@ Hier was het een normale vrijdag, geen zwarte poes gezien. Hans
LikeLike
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
Ja, voor de bijgelovigen is het een speciale dag, voor mij dus niet zo.
LikeLike
Grappig cartoon, ik heb geen zwarte poes, wel een zwarte kater. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Heb geen last van vrijdag de 13e… 🙂
Goed weekend.
LikeGeliked door 1 persoon
Als ik het nog niet wist dan nu wel met al de waarschuwingsblogjes 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig nog niks van gemerkt tot nu toe.
LikeGeliked door 1 persoon
vrijdag.. de dertiende
het was me ontgaan Suske
bijgelovig ben ik wel niet
toch een prettige dag gewenst
LikeGeliked door 1 persoon
Hahaha, ik kom vandaag de deur niet uit hoor!
LikeGeliked door 1 persoon
Op de donderdag de twaalfde heb ik een groot deel van de dag muziek van Jeff Beck gedraaid in Huize Afanja. Weer een groot gitarist minder, maar zijn muziek blijft.
LikeGeliked door 1 persoon
deze had ik ook al een tijdje niet meer gehoord. Met vrijdag de dertiende heb ik niets, maar je moet toch wat in deze donkere dagen…
LikeGeliked door 1 persoon
Haha, een driedubbele bodem. Goed bedacht van de tekenaar.
LikeGeliked door 1 persoon
Deze dag zal niet anders zijn dan andere dagen. Het is maar een datum en een dag. En van zwarte poezen is toch niemand bang?!
LikeGeliked door 1 persoon
Best grappig die afbeelding 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
je zal maar bijgelovig zijn 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Sommige mensen zijn echt wel bijgelovig:-)
LikeGeliked door 1 persoon