Duister !

Vandaag zowat heel de tijd geregend en hard gewaaid. Hier en daar zag ik de brandweer bezig. Met zo’n weer zal er wel schade zijn aan huizen en bomen.

Gelukkig had ik genoeg om handen om me niet teveel aan dat weer te ergeren. Door je te ergeren verandert dat weer toch niet.

De foto is van dinsdag. De vogels trokken mijn aandacht. Geen idee wat voor vogels het zijn. Zodra ik de foto genomen had vlogen ze vlug weg. Vrezen ze voor hun privacy nu ze op een blog komen te staan ?

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 Responses to Duister !

  1. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Het weer, dat hebben we niet zelf in de hand. Daar kunnen we ons inderdaad maar beter een gedacht van maken (mij gedacht zou Boma zeggen).

    Like

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Deze zaterdag gaat de regenmachine weer de hele dag aan. Het is echt binnenblijfweer…

    Geliked door 1 persoon

  3. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    en vandaag terug veel regen, goed om wat huishoudtaakjes te doen die soms eens over het hoofd worden gezien 🙂

    de vogels voelden zich bekeken

    Like

  4. doriske's avatar doriske schreef:

    weer en wind getart en toch gewandeld en er een fris en helder hoofd aan overgehouden. de vogels zijn hoogstwaarschijnlijk merels.

    Geliked door 1 persoon

  5. Hoewel het hier in het noorden meeviel met de regen, ben ik toch maar een dagje binnen gebleven. Terwijl de wind om het huis huilde heb ik vannacht heerlijk geslapen.

    Geliked door 1 persoon

  6. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Die vogels voelen zich genomen, wereld bekend in hel blogland.

    Geliked door 1 persoon

  7. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ik denk dat die vogels zich daar niet veel van aantrekken
    ze vliegen gewoon weg als ze iemand zien
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  8. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Was geen weer om buiten te komen

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  9. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Het weer kan je niet veranderen maar het is wel opletten voor de veiligheid met die wind.

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Je zou een hond nog niet naar buiten sturen…nat en grijs met veel wind

    Geliked door 1 persoon

  11. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Geven de vogels je de toelating om hier in beeld te komen? Je weet wel, de wet van de privacy!!
    Dagen als vandaag moeten er niet meer teveel komen😦

    Geliked door 1 persoon

  12. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Het weer was hier ook niet om over naar huis te schrijven, maar in een logje komt het altijd wel goed z’n recht. 😉

    Like

  13. logbankje's avatar logbankje schreef:

    De hele dag was het schernmeren, regen en harde wind, geen weer om een kerktoren te beklimmen met je lief.
    Ben wel buiten geweest, maar niet erg lang. Hans

    Like

  14. Bertie's avatar Bertie schreef:

    ‘Welke vogels kunnen tegen slecht weer’, daar moet je het opzoeken. 😁

    Like

  15. marylou's avatar marylou schreef:

    Toen ik in de storm vogels even in de boom van de tuin zag landen dacht ik aan het liedje”Mieke houdt u vast aan de takken van de bomen
    want als je valt ,val je in het water
    want als je valt val je in het nat”

    Like

  16. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Een storm moet je gewoon doorstaan, en zelf veilig zien door te komen, de schade zie je achteraf wel.

    Like

  17. Karel's avatar Karel schreef:

    ik had geluk Suske , hoefde de deur niet uit , had er gister al rekening mee gehouden en eten voor dagen gehaald 🙂
    je vraagt je af hoe die vogels nat als ze zijn nog kunnen vliegen in die wind

    rustige avond groet

    Geliked door 1 persoon

  18. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Vreselijk weer, vooral omdat ik er zo ver door moest met de auto… geen pretje.

    Geliked door 1 persoon

  19. ms's avatar ms schreef:

    Veel vogels zagen we niet, allemaal weggewaaid en het voederhuis hebben we binnen gehaald. Daar zouden ze sowieso zeeziek geworden zijn.

    Geliked door 1 persoon

  20. mizzD's avatar mizzD schreef:

    ’t Was echt waardeloos vandaag.. ben met de hond van de straat geregend. Kon mezelf helemaal omkleden in droge spullen.. het arme beestje is nu nóg nat..!

    Geliked door 1 persoon

  21. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    de wind viel nog mee Suske

    maar vooral de wateroverlast speelt ons nu parten

    Geliked door 1 persoon

  22. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Vreselijk weer was het. Veel wateroverlast ook.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.