Vrijdag de 13de !

Geniet de dag beste mensen !

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to Vrijdag de 13de !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Zo’n poes moet toch oversteken om ongeluk te brengen? Daarbij, een zwarte poes? Da’s meer voor de liefhebbers…..

    Geliked door 1 persoon

  2. hahah, ik kende deze al maar hij blijft goed
    .Ik wens je een fijn weekend @->–.

    Geliked door 1 persoon

  3. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dat is me toch ook wat, dat vraag je toch niet.

    Love As Always
    Dimario

    Like

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    @ Hier was het een normale vrijdag, geen zwarte poes gezien. Hans

    Like

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, voor de bijgelovigen is het een speciale dag, voor mij dus niet zo.

    Like

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Grappig cartoon, ik heb geen zwarte poes, wel een zwarte kater. 😉

    Geliked door 1 persoon

  7. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Heb geen last van vrijdag de 13e… 🙂
    Goed weekend.

    Geliked door 1 persoon

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Als ik het nog niet wist dan nu wel met al de waarschuwingsblogjes 😉

    Geliked door 1 persoon

  9. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Gelukkig nog niks van gemerkt tot nu toe.

    Geliked door 1 persoon

  10. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    vrijdag.. de dertiende

    het was me ontgaan Suske

    bijgelovig ben ik wel niet

    toch een prettige dag gewenst

    Geliked door 1 persoon

  11. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Hahaha, ik kom vandaag de deur niet uit hoor!

    Geliked door 1 persoon

  12. Op de donderdag de twaalfde heb ik een groot deel van de dag muziek van Jeff Beck gedraaid in Huize Afanja. Weer een groot gitarist minder, maar zijn muziek blijft.

    Geliked door 1 persoon

  13. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    deze had ik ook al een tijdje niet meer gehoord. Met vrijdag de dertiende heb ik niets, maar je moet toch wat in deze donkere dagen…

    Geliked door 1 persoon

  14. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Haha, een driedubbele bodem. Goed bedacht van de tekenaar.

    Geliked door 1 persoon

  15. John's avatar John schreef:

    Deze dag zal niet anders zijn dan andere dagen. Het is maar een datum en een dag. En van zwarte poezen is toch niemand bang?!

    Geliked door 1 persoon

  16. Wildcard's avatar Wildcard schreef:

    Best grappig die afbeelding 🙂

    Geliked door 1 persoon

  17. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    je zal maar bijgelovig zijn 🙂
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  18. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Sommige mensen zijn echt wel bijgelovig:-)

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.