
Deze middag heb ik Grote Muis naar de bromfietsenhersteller gebracht. Haar bromfiets kan er weer tegen. De batterij was aan vervanging toe. Vandaar dat er geen leven meer in de bromfiets zat vorige week.
De foto heb ik deze middag genomen nabij het kanaal nadat ik Grote Muis naar de (brom)fietsenhersteller gebracht had. Vervolgens reed ik even langs de buurt waar ik destijds met mijn ouders geleefd heb. Er is daar nu veel meer veranderd dan ik vermoedde. Als het beter weer is even langs daar fietsen om rond te kijken en natuurlijk enkele foto’s te nemen.
Om 16 u Eva terug naar huis brengen van haar tijdsbesteding. Dan voor de rest van de dag knus binnenblijven. Het is er het weer voor met al die regen en wind.
Groetjes.
🙂

Onderhoud is alles bij die rijdende stukjes mechaniek….:)
LikeGeliked door 1 persoon
Elke motor heeft stroom nodig om te starten ja. Draait de boel dan wekt deze ook stroom op voor de verbranding. Regen valt er weer genoeg.
LikeGeliked door 1 persoon
Gure wind en regen, dan ben je inderdaad liever knus warm binnen.
LikeGeliked door 1 persoon
Het heeft al wat afgegoten de laatste tijd. Maar vandaag straalt de zon!
LikeGeliked door 1 persoon
Vreselijk dat rotweer. Benieuwd wat ze er weer gaan veranderen. Grote Muis weer op weg en jij en Eva veilig thuis.
LikeGeliked door 1 persoon
t was geen weer om buiten te komen, lekker cocoonen dan maar
Gelukkig de grote Muis haar bromfiets herstelt
LikeGeliked door 1 persoon
Het is net herfst, zie ze gaan in de vroege ochtenden op de fiets.
Zonder accu staat de zaak stil. Hans
LikeLike
Ik ben toch weer droog overgekomen vandaag. Ik heb gewoon vaak mazzel met de regen.
Love As Always
Dimario
LikeLike
ik ben ook maar binnen gebleven Suske
alhoewel ik wel dagelijks probeer wandelen
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Gelijk heb je, lekker binnen blijven….!!
LikeGeliked door 1 persoon
Voor buiten fietsen is het geen weer, vind ik. Ik stap zo meteen maar weer eens op mijn hometrainer om een virtueel fietstochtje over de Drentse heide te maken.
LikeGeliked door 1 persoon
Mijn katten zie je met dit weer ook nooit buiten, mij ook niet.
LikeGeliked door 1 persoon
Waar zouden we zijn zonder fietsenmakers….
LikeGeliked door 1 persoon
Het is echt wel binnenzitweer. Zo af en toe kan dat ook eens geen kwaad.
LikeGeliked door 1 persoon
Nee dat kan geen kwaad. Even rustig met koffie en lektuur/PC;
LikeGeliked door 1 persoon
Dat zijn de drie hoofdingrediënten van “knus”. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
ha die Suske
dus je ritjes weer gemaakt en nu lekker in de warmte
hier is het nog droog , de komende weken alle dagen wel wat regen voorspelt
fijne middag groet
LikeGeliked door 1 persoon
Veel buiten zal men mij voorlopig niet zien. Toch niet met zo’n regenweer.
LikeLike
nee mij nog minder , want ik doe alles op de fiets , dus alleen het hoognodige 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ook voor volgende week geen verbetering in zicht. Ook dan regen en wind.
LikeGeliked door 1 persoon
Winters weer zit er voorlopig inderdaad niet in.
LikeLike
Spijtig hé
LikeGeliked door 1 persoon
Inderdaad. Zonnig vriesweer zou ons en de natuur goed doen.
LikeLike
Oh.. dus het slechte weer komt van jullie kant.. het is hier nog steeds droog gebleven vandaag, maar er zou vanaf 14.00u regen gaan vallen.. zó lang doet dat er dus over om van Roeselare naar Rotterdam te komen..! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Hier is het rond de middag begonnen met regenen. Nu zijn de sluizen van hierboven open.
LikeLike
Hier dus echt om 2 uur.. je kon er bijna de klok op gelijk zetten.. weer es wat anders.. normaal gesproken klopt er niks van die voorspellingen..! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Hondenweer zeggen ze dan toch…alleen jammer dat je dan met de hond mee moet wandelen 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Daarom dat ik liever katten dan een hond in huis heb. Met katten moet je niet gaan wandelen. Die laten zichzelf uit.
LikeGeliked door 1 persoon