Even uw aandacht voor deze boodschap van al dan niet openbaar nut :

Hopelijk U hiermede van dienst te zijn teken ik met hoogachting !
🙂
Even uw aandacht voor deze boodschap van al dan niet openbaar nut :

Hopelijk U hiermede van dienst te zijn teken ik met hoogachting !
🙂
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.
| Jan K. alias Afanja op Zonder woorden ! | |
| ymarleen op Zonder woorden ! | |
| Rebbeltje op Zonder woorden ! | |
| ms op Zonder woorden ! | |
| MyriamC op Zonder woorden ! | |
| Nicole Orriëns op Zonder woorden ! | |
| John op Zonder woorden ! | |
| Karel op Zonder woorden ! | |
| shivatje op Zonder woorden ! | |
| Sjoerd op Zonder woorden ! | |
| Patrick op Zonder woorden ! | |
| ZON-nebloem op Fietsen ! | |
| ymarleen op Fietsen ! | |
| RenéSmurf op Fietsen ! | |
| logbankje op Fietsen ! |
k ga mijn wintergoed alvast klaarleggen. !
LikeGeliked door 1 persoon
De lange onderbroek moet weer tevoorschijn komen dus?.
LikeGeliked door 1 persoon
Lang geleden dat ik nog eens zo’n onderbroek gezien heb.
LikeLike
Voor mij waarschijnlijk nóg langer geleden, van mijn vader vroeger was voor het laatst.
LikeGeliked door 1 persoon
Mijn vader had die ook toen hij nog in de bouw werkzaam was.
LikeLike
Mijn vader werkte , als tuinman, ook buiten , dan kon je in die tijd echt niet zonder
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ga alvast mijn klok verzetten. Het is een gedaan werk. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
bij dit mooie weer, zou ik het bijna vergeten zijn Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Hahahaha, leuk hoor…..was het maar weer zomer!
LikeGeliked door 1 persoon
Heel goed, Suske, je kunt niet vaak genoeg waarschuwen.
LikeGeliked door 1 persoon
Dankjewel voor de reminder Suske!
LikeLike
Die zomerse onderbroeken zijn sterk overrated. Kosten veel geld, en volgens mij schuren ze. Geef mij maar een vrouw met een normale onderbroek. 😛
LikeGeliked door 1 persoon
ik draag overmorgen ongeveer dezelfde onderbroek, ik heb maar 1 model 😉
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Zal ik zondag een goed bekijken of de vrouwtjes veranderen van slipje haha
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
Haha, koude billen kunnen we niet hebben… Het korte rokjes weer is straks weer weg.
LikeGeliked door 1 persoon
Nu gaan we dat zeker niet meer vergeten:-)
LikeGeliked door 1 persoon
Snap niet zo goed wat het één met het ander te maken heeft hoor.. je kunt beide broekjes toch het hele jaar door dragen?
LikeGeliked door 1 persoon
Zal op zoek gaan in mijn kledingkast…heeft geen haast het is nog mooi weer 😉
LikeGeliked door 1 persoon
denk dat de zomer kleding nog wel ff kan hoor Suske 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Qua temperatuur is het toch nog zomertijd.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb net als Nokel Juul de lange onderbroek al aan. Hans
LikeGeliked door 1 persoon