
De laatste tijd ben ik weer regelmatig in de stationsbuurt. Vorige week was ik er ook en kwam een oude bekende tegen die zich momenteel verplaatst met zo’n scoot mobiel. Dit ingevolge een ongeval met zijn fiets. Zijn knie werd ernstig gekwetst door de val. Opmerkelijk was dat hij ondanks het vroege uur en het politieverbod om op en rond het stationsplein alcohol te drinken (behalve dan op de terrassen) reeds een paar blikken Jupiler achterover sloeg. “Blij je nog eens gesproken te hebben” reageerde hij toen ik mijn weg verder zette.
Ook maandagmorgen was ik in de buurt. Ditmaal in Opstap waar er schilderwerken aan de gang zijn. Er werd van de gelegenheid gebruik gemaak om één en ander op te ruimen en naar het containerpark te brengen. Ik ging mee naar het containerpark.
Boven zie je een foto van de bouw van het prestigieuse project met de naam “Roelevard”.
Fijne dag gewenst en tot de volgende.
🙂

overal komen appartementen, dat kan je niet tegenhouden
.Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Overal hoogbouw. Mij krijgen ze er niet in.
De steden staan eivol maar ze gaan er mee door.
LikeGeliked door 1 persoon
Op een gegeven moment is bij sommige de rem er vanaf en kijken ze niet meer naar het tijdstip.
Love As always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Het wordt een munmentazl gebouw. Ook al hou ik niet echt van hoogbouw.
LikeGeliked door 1 persoon
Al vroeg met blikken bier beginnen vraagt om ongelukken.
Roeselaar is ook een stad waar wordt gebouwd. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
waarom zijn die hoge gebouwen in godsnaam nodig. Ik zou er zeker niet willen inwonen en ik zou me er opgesloten in voelen. Ieder stad of gemeente wil tegenwoordig een wolkenkrabbertje!
Drank in het verkeer ,zelfs te voet is nooit een goed idee!
Je hebt nog een keertje je goed hart getoond om naar het containerpark te rijden.
LikeGeliked door 1 persoon
Het gaat helemaal goed komen daar met alle werken….!
LikeGeliked door 1 persoon
Hopelijk was de val niet door de blikjes 🙂
LikeLike
Hoogbouw is logisch in een klein landje.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat gebouw vordert. Zouden ze scootmobiels controleren?
LikeGeliked door 1 persoon
Toch eens leuk om een oude bekende tegen te komen. Ik kwam ook zo is iemand tegen, hij kende mij maar ik hem niet. Dat was raar.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat schiet al op, dat gebouw.. de vorm komt er al in.
Rijden met alcohol op, auto, fiets of scootmobiel, is nooit een goed idee.
LikeGeliked door 1 persoon
“Roelevard” ze zien het daar wel heel “hoog” Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Hoogbouw overal het zelfde. Alsof we in de laagte niks meer te zoeken hebben…:)
LikeGeliked door 1 persoon
Hopelijk hebben jullie niet teveel water in de buurt, want hier rijdt er nog wel eens een scootmobieler – met of zonder de drank – een vijver of een vaart in.
LikeGeliked door 1 persoon
En ook daar schieten de gebouwen de hoogte in. Ik neem aan dat er bij de buurtsuper altijd wel pils te koop is ook al mogen de bars niet schenken.
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd maar hoger en hoger tot ze eens zullen worden wat wij ze ooit noemden: “wolkenkrabbers”.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat gebouw … in Antwerpen staan er ook zo’n paar. Ik vind het maar niks.
LikeGeliked door 1 persoon
waarschijnlijk zelden controle op personen met een scootmobiel
LikeGeliked door 1 persoon
En nu denk ik gelijk dat dat ongeluk met zijn drankgebruik te maken heeft. Hij zal de eerste wel niet zijn. Er is meer en meer zichtbaar op het plein.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
dat scootmobiel was meneer zijn privé terras 🙂
zouden die werken aldaar ooit klaar komen , of kunnen ze gelijk weer opnieuw beginnen 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
De werken duren lang, maar zo te zien komt het stilaan goed.
LikeGeliked door 1 persoon
Langzaam maar zeker krijgt die Roelevard vorm en ga je je er wat bij voorstellen.
LikeGeliked door 1 persoon