In de buurt van het station !

De laatste tijd ben ik weer regelmatig in de stationsbuurt. Vorige week was ik er ook en kwam een oude bekende tegen die zich momenteel verplaatst met zo’n scoot mobiel. Dit ingevolge een ongeval met zijn fiets. Zijn knie werd ernstig gekwetst door de val. Opmerkelijk was dat hij ondanks het vroege uur en het politieverbod om op en rond het stationsplein alcohol te drinken (behalve dan op de terrassen) reeds een paar blikken Jupiler achterover sloeg. “Blij je nog eens gesproken te hebben” reageerde hij toen ik mijn weg verder zette.

Ook maandagmorgen was ik in de buurt. Ditmaal in Opstap waar er schilderwerken aan de gang zijn. Er werd van de gelegenheid gebruik gemaak om één en ander op te ruimen en naar het containerpark te brengen. Ik ging mee naar het containerpark.

Boven zie je een foto van de bouw van het prestigieuse project met de naam “Roelevard”.

Fijne dag gewenst en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to In de buurt van het station !

  1. overal komen appartementen, dat kan je niet tegenhouden
    .Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  2. marylou's avatar marylou schreef:

    Overal hoogbouw. Mij krijgen ze er niet in.
    De steden staan eivol maar ze gaan er mee door.

    Geliked door 1 persoon

  3. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Op een gegeven moment is bij sommige de rem er vanaf en kijken ze niet meer naar het tijdstip.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  4. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Het wordt een munmentazl gebouw. Ook al hou ik niet echt van hoogbouw.

    Geliked door 1 persoon

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Al vroeg met blikken bier beginnen vraagt om ongelukken.
    Roeselaar is ook een stad waar wordt gebouwd. Hans

    Geliked door 1 persoon

  6. waarom zijn die hoge gebouwen in godsnaam nodig. Ik zou er zeker niet willen inwonen en ik zou me er opgesloten in voelen. Ieder stad of gemeente wil tegenwoordig een wolkenkrabbertje!
    Drank in het verkeer ,zelfs te voet is nooit een goed idee!
    Je hebt nog een keertje je goed hart getoond om naar het containerpark te rijden.

    Geliked door 1 persoon

  7. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Het gaat helemaal goed komen daar met alle werken….!

    Geliked door 1 persoon

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Hopelijk was de val niet door de blikjes 🙂

    Like

  9. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Hoogbouw is logisch in een klein landje.

    Geliked door 1 persoon

  10. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Dat gebouw vordert. Zouden ze scootmobiels controleren?

    Geliked door 1 persoon

  11. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Toch eens leuk om een oude bekende tegen te komen. Ik kwam ook zo is iemand tegen, hij kende mij maar ik hem niet. Dat was raar.

    Geliked door 1 persoon

  12. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Dat schiet al op, dat gebouw.. de vorm komt er al in.
    Rijden met alcohol op, auto, fiets of scootmobiel, is nooit een goed idee.

    Geliked door 1 persoon

  13. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    “Roelevard” ze zien het daar wel heel “hoog” Suske

    Geliked door 1 persoon

  14. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Hoogbouw overal het zelfde. Alsof we in de laagte niks meer te zoeken hebben…:)

    Geliked door 1 persoon

  15. Hopelijk hebben jullie niet teveel water in de buurt, want hier rijdt er nog wel eens een scootmobieler – met of zonder de drank – een vijver of een vaart in.

    Geliked door 1 persoon

  16. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    En ook daar schieten de gebouwen de hoogte in. Ik neem aan dat er bij de buurtsuper altijd wel pils te koop is ook al mogen de bars niet schenken.

    Geliked door 1 persoon

  17. ms's avatar ms schreef:

    Altijd maar hoger en hoger tot ze eens zullen worden wat wij ze ooit noemden: “wolkenkrabbers”.

    Geliked door 1 persoon

  18. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Dat gebouw … in Antwerpen staan er ook zo’n paar. Ik vind het maar niks.

    Geliked door 1 persoon

  19. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    waarschijnlijk zelden controle op personen met een scootmobiel

    Geliked door 1 persoon

  20. John's avatar John schreef:

    En nu denk ik gelijk dat dat ongeluk met zijn drankgebruik te maken heeft. Hij zal de eerste wel niet zijn. Er is meer en meer zichtbaar op het plein.

    Geliked door 1 persoon

  21. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    dat scootmobiel was meneer zijn privé terras 🙂
    zouden die werken aldaar ooit klaar komen , of kunnen ze gelijk weer opnieuw beginnen 🙂
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  22. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    De werken duren lang, maar zo te zien komt het stilaan goed.

    Geliked door 1 persoon

  23. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Langzaam maar zeker krijgt die Roelevard vorm en ga je je er wat bij voorstellen.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.