Ga nooit van bil met je papegaai in de buurt.

Met deze goede raad sluit ik af en wens je een fijne zaterdag.
🙂
Ga nooit van bil met je papegaai in de buurt.

Met deze goede raad sluit ik af en wens je een fijne zaterdag.
🙂
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.
| Jan K. alias Afanja op Zonder woorden ! | |
| ymarleen op Zonder woorden ! | |
| Rebbeltje op Zonder woorden ! | |
| ms op Zonder woorden ! | |
| MyriamC op Zonder woorden ! | |
| Nicole Orriëns op Zonder woorden ! | |
| John op Zonder woorden ! | |
| Karel op Zonder woorden ! | |
| shivatje op Zonder woorden ! | |
| Sjoerd op Zonder woorden ! | |
| Patrick op Zonder woorden ! | |
| ZON-nebloem op Fietsen ! | |
| ymarleen op Fietsen ! | |
| RenéSmurf op Fietsen ! | |
| logbankje op Fietsen ! |
Die houdt de boekhouding bij 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Oppassen met papegaaien! Zou papegaai aan het spit lekker zijn? 😉
Vriendelijke groet
LikeGeliked door 1 persoon
Nog een geluk dat ze geen Rottweiler in huis heeft….die lust wel een hapje….
LikeGeliked door 1 persoon
Die papagaai heeft een goed geheugen en niet zo’n grote vriendenkring. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
😉 😉 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Wel gezellig, zo`n beestje er bij!
LikeGeliked door 1 persoon
🙄🤨
LikeLike
😀
LikeLike
Bedankt voor de tip… ik zal het onthouden.
Love As always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Bek houden 🤣😂🤣
LikeGeliked door 1 persoon
😂😂😂
LikeGeliked door 1 persoon
De verrader!! 🤣😆
LikeGeliked door 1 persoon
Je moet ook overal aan denken tegenwoordig. 🙂
Goed weekend, Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Ze had beter steeds kerels met dezelfde voornaam kunnen zoeken..! haha!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb gelukkig geen papegaai…
LikeGeliked door 1 persoon
Oei nooit doen haha
Fijn weekend
Aum Shanti
LikeLike
hahaha
🤣😂🤣🤣
fijn weekend groet
LikeLike
Hey, ze roept mijn naam. Ik ben het niet hoor 😛
LikeLike
Geen goed idee blijkbaar:-)
LikeGeliked door 1 persoon