Gisteren viel deze fiets me op niet zo ver van waar ik woon. Ik vond het verdacht dat die daar zomaar achtergelaten was. Bij nader zicht bleek dat hij op slot was en daarbij vastgemaakt aan de dichtsbijzijnde verkeerspaal.

Hoe dan ook, ik heb enkele foto’s genomen en die doorgestuurd naar het stadsbestuur. Zij zullen wel weten hoe ze deze zaak kunnen oplossen.

Wie weet is die fiets weer weg op het ogenblik dat dit logje gepubliceerd wordt.
Groetjes en fijne dag.
🙂

Waarschijnlijk zijn de wielen gewoon gestolen.
LikeLike
Is een prototype loopfiets zo te zien… De wielen vermoedelijk net als andere onderdelen benut voor weer mobiel maken van een andere fiets…
LikeLike
We hebben hier een app van de gemeente waarop je precies kan aangeven waar je afval oid hebt gezien, dan krijg je bericht als ze het hebben opgeruimd of als ze extra vragen hebben.
LikeGeliked door 1 persoon
Hij zal in ieder geval niet weggefietst zijn als hij straks weg is.
Love as Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
alles wat los zit kunnen ze gebruiken :o)
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Gebeurt hier ook onderdelen van fietsen en auto ’s worden ontvreemd en vaak op bestelling. Niets is meer veilig onderweg
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, waar maken mensen zich wel druk om, gewoon doorlopen.
LikeGeliked door 1 persoon
Laat dan je fiets eens veilig op slot achter !
LikeGeliked door 1 persoon
Het is wel een vreemd gezicht als je zo je fiets ziet staan. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Daar raak je niet meer mee thuis…
LikeGeliked door 1 persoon
Daarmee kom je niet ver meer weg…!
LikeGeliked door 1 persoon
Zo te zien hebben ze al het bruikbaars al eraf gehaald 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Nu de fietser nog een gasboete voor het achterlaten van oud ijzer …
LikeGeliked door 1 persoon
Iemand had dringend fietsbanden nodig? 😜
LikeGeliked door 1 persoon
het zal je fiets maar wezen Suske
LikeLike
Blijkbaar zitten het stuur en de trappers beter vast dan de andere onderdelen..!
LikeGeliked door 1 persoon
Oeps, daar ontbreekt ondertussen een en ander aan…..
LikeLike
Zonder wielen… hij zal niet ver komen
LikeGeliked door 1 persoon
Als hij ergens naar op weg is, zal het wel de schroothoop zijn, lijkt me.
LikeGeliked door 1 persoon
Daar schiet niet veel meer van over.
LikeGeliked door 1 persoon
Misschien wilde de eigenaar zelf af van het karkas. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
fietsen dieven kregen het niet mee , dus dan maar sloepen zo lijkt het mij , zonde van het zo te zien best aardig karretje
LikeGeliked door 1 persoon
De eigenaar zal niet meer moeten fietsen spijtig genoeg.
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon