Seba !

Wil ik de boodschappen uit de koffer nemen, blijk ik een kat in een zak gekocht te hebben, of beter gezegd : een kat naast de zak !

Seba zoals wij hem noemen houdt ons huis goed in de gaten en bij de minste beweging komt hij naar ons toe. Wij zijn zo zijn personeel geworden.

Wordt vervolgd.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

26 Responses to Seba !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Ach, iedereen met katten in huis weet of kent zijn/haar plek….

    Geliked door 1 persoon

  2. De volgende keer mag ze mee om in de winkel haar eigen boodschappen samen te rapen!

    Geliked door 1 persoon

  3. doriske's avatar doriske schreef:

    Seba zoekt een goed onderkomen om te overwinteren, lijkt mij.
    hij of zij heeft groot gelijk.

    Geliked door 1 persoon

  4. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Die kiest overduidelijk voor jullie 🙂

    Geliked door 1 persoon

  5. marylou's avatar marylou schreef:

    Schitterende foto van Seba

    Geliked door 1 persoon

  6. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Als die maar aanhalig is, dat is het leukste.

    Geliked door 1 persoon

  7. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Die komt even kijken of je wel de goede spullen hebt gekocht.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Dat is duidelijk een brutaaltje, maar leuk beestje zo te zien.

    Geliked door 1 persoon

  9. Karel's avatar Karel schreef:

    een wijze kat die Seba 🙂

    Geliked door 1 persoon

  10. ms's avatar ms schreef:

    Dit is echt een schitterende momentopname. En hij kijkt nogal veelzeggend in de camera, zo van: “mij gaan ze hier niet in de luren leggen”. 😉

    Geliked door 1 persoon

  11. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Contrôle, nieuwsgierigheid, of alles willen hebben wat hij ziet. 🤣 Van een kat kun de gekste dingen verwachten.

    Geliked door 1 persoon

  12. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Wij noemen de bagageruimte van een auto nog wel eens ‘de kattenbak’.. nu weet ik waar dat vandaan komt haha!

    Geliked door 1 persoon

  13. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Dat is bijna een kat in de zak 🙂

    Geliked door 1 persoon

  14. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Dat is wel echt kat in het bakje…. 🙂
    Op naar een fijn weekend.

    Geliked door 1 persoon

  15. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Die heeft het gevonden bij jullie.

    Geliked door 1 persoon

  16. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    controle is dat, of je wel iets lekkers mee hebt voor hem

    Geliked door 1 persoon

  17. Leuke foto, Suske.
    Mag je nu ook al als chauffeur optreden voor Seba’s luxe ritjes? 😉

    Geliked door 1 persoon

  18. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Haha dat is nog eens leuk!

    Geliked door 1 persoon

  19. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een leuke foto Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  20. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Ha ha…. Seba speelt verstekeling 🙂

    Geliked door 1 persoon

  21. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Hahaha, Saba heeft het goed bekeken!

    Geliked door 1 persoon

  22. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Kat in het bakkie.

    Geliked door 1 persoon

  23. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Een echte waker
    Ik maar eens dichterbij dan zal ik je het nodige laten voelen.

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.