
Dinsdagnamiddag werd ik verwacht in de VOC Opstap voor een gesprek. Het eindigde ermee dat ik een contract als vrijwilliger aangeboden kreeg. Ik kan er aan de slag van zodra ze me voor een klus nodig hebben. Dit is weer een nieuwe wending in mijn 62jarig bestaan op deze planeet.
De foto nam ik aan de overkant van de straat waar Opstap zich bevindt. De werken schieten aardig op maar er moeten nog een groot aantal verdiepingen bijkomen. Die werken volg ik al een tijdje en zal dat blijven doen met als gevolg nu en dan een foto op deze blog.
Groetjes.
🙂

Leuk zo’n contract! Ze boffen met je helpende handen!
LikeLike
Ze mogen best blij zijn met zo’n sociale vrijwilliger……
LikeGeliked door 1 persoon
vrijwilligerswerk met jongeren, het lijkt me wel leuk om te doen
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Als je 62 bent vind ik dat je mag gaan doen wat je echt leuk vindt, en ik wens je daar veel succes en plezier bij.
LikeGeliked door 1 persoon
Een contract als vrijwilliger, hopelijk vind je daar ook je draai.
Kan heel dankbaar werk zijn. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Vrijwilligerswerk en dan een contract moeten tekenen, dan is er weinig vrijwilligs meer aan. Dan mag dat wel gaan over een passende vergoeding!
LikeGeliked door 1 persoon
Even gekeken op de website. Het lijkt me dat je ja daar niet hoeft te vervelen bij deze stichting
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een aanwinst voor die organisatie. Voor jou is het misschien een mooie aanvulling.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Ja bent een goede aanwinst voor de organisatie waar ( als ik het goed heb) ook Eva vaak mee te maken heeft.
LikeGeliked door 1 persoon
Inderdaad, het is door Eva dat ik die organisatie heb leren kennen.
LikeLike
Je was er door Eva toch al vaak bij.
LikeGeliked door 1 persoon
Tof dat je weer iets nieuw kan starten. Veel plezier ermee. Voorlopig zal niet veel veranderen aan dat gebouw met het verlof vermoed ik.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi, hopelijk krijg je leuke klussen…!
LikeLike
Gaaf Suske! Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven!
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk als je met je inzet mensen kan helpen 🙂 Maar dat doe je zowiezo al 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
mooi van jou
proficiat en hopelijk wat toffe opdrachten
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is mooi, Suske, hopelijk gaat het over en weer bevallen.
LikeGeliked door 1 persoon
Veel succes gewenst hoor!
LikeGeliked door 1 persoon
succes met je vrijwilligerswerk Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Succes gewenst.
LikeGeliked door 1 persoon
Da’s leuk toch.. mensen helpen en er zelf plezier van hebben.. zal goed voelen.
LikeGeliked door 1 persoon
Proficiat en heel veel succes en plezier gewenst !
LikeGeliked door 1 persoon
Veel plezier met je vrijwilligerswerk!
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd, en hopelijk ga je veel leuke klusjes doen en mensen helpen. Zal mij benieuwen hoe hoog het daar wordt.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
genoeg keuze zag ik op de site van voc opstap , suc6 gewenst
en de optrekjes die ze bouwen daar aan de overkant zijn geen sociale huurwoningen dacht ik zo 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Proficiat met je nieuw contract en vooral véél plezier met het vrijwilligerswerk
LikeGeliked door 1 persoon
Veel plezier met je vrijwilligerswerk
Aum Shanti
LikeLike
Wat leuk! Veel plezier met je nieuwe vrijwilligerswerk!
LikeGeliked door 1 persoon
Er staan inderdaad alweer wat laagjes bij op re roelevard. Proficiat met je nieuwe aanstelling.
LikeGeliked door 1 persoon