Het contract !

Dinsdagnamiddag werd ik verwacht in de VOC Opstap voor een gesprek. Het eindigde ermee dat ik een contract als vrijwilliger aangeboden kreeg. Ik kan er aan de slag van zodra ze me voor een klus nodig hebben. Dit is weer een nieuwe wending in mijn 62jarig bestaan op deze planeet.

De foto nam ik aan de overkant van de straat waar Opstap zich bevindt. De werken schieten aardig op maar er moeten nog een groot aantal verdiepingen bijkomen. Die werken volg ik al een tijdje en zal dat blijven doen met als gevolg nu en dan een foto op deze blog.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

29 Responses to Het contract !

  1. Leuk zo’n contract! Ze boffen met je helpende handen!

    Like

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Ze mogen best blij zijn met zo’n sociale vrijwilliger……

    Geliked door 1 persoon

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    vrijwilligerswerk met jongeren, het lijkt me wel leuk om te doen
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  4. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Als je 62 bent vind ik dat je mag gaan doen wat je echt leuk vindt, en ik wens je daar veel succes en plezier bij.

    Geliked door 1 persoon

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Een contract als vrijwilliger, hopelijk vind je daar ook je draai.
    Kan heel dankbaar werk zijn. Hans

    Geliked door 1 persoon

  6. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Vrijwilligerswerk en dan een contract moeten tekenen, dan is er weinig vrijwilligs meer aan. Dan mag dat wel gaan over een passende vergoeding!

    Geliked door 1 persoon

  7. Henk Jonkvorst's avatar Henk Jonkvorst schreef:

    Even gekeken op de website. Het lijkt me dat je ja daar niet hoeft te vervelen bij deze stichting

    Geliked door 1 persoon

  8. Wat een aanwinst voor die organisatie. Voor jou is het misschien een mooie aanvulling.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  9. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ja bent een goede aanwinst voor de organisatie waar ( als ik het goed heb) ook Eva vaak mee te maken heeft.

    Geliked door 1 persoon

  10. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Tof dat je weer iets nieuw kan starten. Veel plezier ermee. Voorlopig zal niet veel veranderen aan dat gebouw met het verlof vermoed ik.

    Geliked door 1 persoon

  11. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Mooi, hopelijk krijg je leuke klussen…!

    Like

  12. Gaaf Suske! Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven!

    Geliked door 1 persoon

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Leuk als je met je inzet mensen kan helpen 🙂 Maar dat doe je zowiezo al 🙂

    Geliked door 1 persoon

  14. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    mooi van jou
    proficiat en hopelijk wat toffe opdrachten

    Geliked door 1 persoon

  15. Dat is mooi, Suske, hopelijk gaat het over en weer bevallen.

    Geliked door 1 persoon

  16. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Veel succes gewenst hoor!

    Geliked door 1 persoon

  17. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    succes met je vrijwilligerswerk Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  18. ms's avatar ms schreef:

    Succes gewenst.

    Geliked door 1 persoon

  19. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Da’s leuk toch.. mensen helpen en er zelf plezier van hebben.. zal goed voelen.

    Geliked door 1 persoon

  20. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Proficiat en heel veel succes en plezier gewenst !

    Geliked door 1 persoon

  21. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Veel plezier met je vrijwilligerswerk!

    Geliked door 1 persoon

  22. John's avatar John schreef:

    Gefeliciteerd, en hopelijk ga je veel leuke klusjes doen en mensen helpen. Zal mij benieuwen hoe hoog het daar wordt.

    Geliked door 1 persoon

  23. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    genoeg keuze zag ik op de site van voc opstap , suc6 gewenst
    en de optrekjes die ze bouwen daar aan de overkant zijn geen sociale huurwoningen dacht ik zo 🙂
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  24. Wildcard's avatar Wildcard schreef:

    Proficiat met je nieuw contract en vooral véél plezier met het vrijwilligerswerk

    Geliked door 1 persoon

  25. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Veel plezier met je vrijwilligerswerk

    Aum Shanti

    Like

  26. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wat leuk! Veel plezier met je nieuwe vrijwilligerswerk!

    Geliked door 1 persoon

  27. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Er staan inderdaad alweer wat laagjes bij op re roelevard. Proficiat met je nieuwe aanstelling.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.