AC/DC in Staden !

AC/DC staat voor administratief centrum en dienstencentrum. Dit gebouw is sedert eind 2018 het gemeentehuis van Staden, alleen noemt het dus niet meer zo. Een link naar de bekende rockgroep is er niet. Headbangen hoeft dus niet.

Ik moest daar maandagmorgen zijn om iets te regelen voor mijn moeder. Het is zo’n 20 minuten rijden met de auto van waar ik woon. In zo’n 10 minuten was alles geregeld en had ik alle tijd om nog even langs te gaan bij mijn moeder in de deelgemeente van Staden, Westrozebeke.

Met mijn moeder gaat het momenteel iets minder. De afgelopen dagen sliep ze veel en was ze erg verward. Gelukkig is de dokter gekomen. De uitslag weet ik nog niet maar de verpleegkundigen vermoeden dat een blaasontsteking de oorzaak zou kunnen zijn.

Groetjes en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 Responses to AC/DC in Staden !

  1. ik hoop dat het een blaasontsteking is, wat pilletjes en ze is zo weer beter
    dat gebouw met die naam staat me wel aan
    .Een @->- voor jou….

    Geliked door 1 persoon

  2. די מריו's avatar די מריו schreef:

    owh.. je moeder heeft het zwaar de laatste tijd. Ik hoop dat ze snel weer beter wordt.
    Ik heb toch liever AC/DC van de band.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  3. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Bij AC/DC dacht ik toch echt aan muziek.
    Sterkte met je moeder. Hans

    Geliked door 1 persoon

  4. Wildcard's avatar Wildcard schreef:

    Véél beterschap voor je mama.

    Geliked door 1 persoon

  5. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Geen echte AC/DC dus.
    Wens je moeder van harte beterschap.

    Like

  6. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Mooi gebouw…!
    Hopelijk knapt je moeder snel weer op.

    Geliked door 1 persoon

  7. AC/DC is cool 🙂 Mooi gebouw ook! Ik hoop dat het met je moeder snel weer beter gaat.

    Geliked door 1 persoon

  8. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Wat een blokkendoos is dat gebouw. En wat naar dat het met je moeder niet zo goed gaat… Sterkte gewenst.

    Like

  9. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Goede verzorging en alertheid is een mooi goed.
    Beterschap voor je ma

    Geliked door 1 persoon

  10. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Haha AC/DC in Staden.. zo hadden wij TBC in Dordt vroeger.. een school die TitusBrandsmaCollege heette hehe.. had ook niks met de ziekte te maken. 😉
    Wat naar voor je moeder, maar inderdaad, als die oudjes een blaasontsteking hebben, kan dat veel problemen geven, veel meer dan bij jongere mensen. Hoop dat ze snel weer meer ‘de oude’ zal zijn!

    Geliked door 1 persoon

  11. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    beterschap voor je moeder Suske..

    AC/DC..ik heb al mindere gebouwen gezien

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  12. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wat een mooi gebouw.
    Hopelijk spoedig beterschap voor je moeder!

    Geliked door 1 persoon

  13. Mooi strak ontwerp heeft dat AC/DC.
    Het is wat met de ouwetjes, Suske, ook mijn moeder is sinds een paar weken aan het sukkelen. Hopelijk knapt je moeder snel weer wat op.

    Geliked door 1 persoon

  14. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Ik moest zelf ook eerst denken aan de rockgroep.
    Wel een mooi gebouw

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  15. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Een mooi gebouw met strakke belijning. Het allerbeste gewenst voor je moeder.

    Geliked door 1 persoon

  16. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Een van de dochterbedrijven in mijn dealertijd heette ook zo. Logisch want deden in auto-elektra en AC/DC stond voor gelijkstroom/wisselstroom. Dat er een band was met die naam namen we op de koop toe. Nu ook nog een Belgisch bestuursorgaan….het moet niet gekker worden…Sterkte met je moeder trouwens, hopelijk knapt ze snel weer wat op…

    Geliked door 1 persoon

  17. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik wens je veel beterschap met je moeder. Een mooi modern gemeentehuis hebben ze daar.

    Geliked door 1 persoon

  18. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    dus geen muziek huis je en geen stroomhuisje , wissel of gelijkstroom 😁
    beterschap voor je moeder gewenst
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  19. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Ik dacht, AC/DC, die ken ik wel. Blijkt het dat niet te zijn.
    Hopelijk is je moeder snel weer beter.

    Geliked door 1 persoon

  20. ms's avatar ms schreef:

    Ik dacht ook aan de muzikanten, al was het niet mijn ding;

    Geliked door 1 persoon

  21. John's avatar John schreef:

    Ik dacht toen ik de titel zag is aan de rockband uit Australië. Blijkt het toch wat minder herrie te maken.
    Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je moeder.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.