SUICIDE SQUAD !

Suicide Squad is een Amerikaanse misdaadfilm uit 2016, geregisseerd en geschreven door David Ayer. In de film spelen de superschurken van DC Comics de hoofdrol. Het is de derde film in het DC Extended Universe.

De overheid is op zoek naar nieuwe middelen als de wereld opnieuw in gevaar komt. Ambtenaar Amanda Waller komt met een idee om een aantal superschurken die opgesloten zitten in de gevangenis, het gevaar te laten bestrijden in ruil voor strafvermindering. Meer hierover kan je hier lezen.

The Sweet maakte begin jaren 70 popmuziek onder toeziend oog van producersduo Nicky Chinn en Mike Chapman ook bekend van Mud, Smokie, Suzi Quatro, Hot Chocolate. Na verloop van tijd ging de nadruk meer op glamrock en later op hardrock liggen. De samenwerking met Chinn en Chapman werd in 1974 verbroken. Meer over deze groep kan je hier lezen.

Dit is dus de laatste aflevering van “Muziek op zondag” voor de maand juni 2022.

Groetjes en fijne zondag verder gewenst.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

25 Responses to SUICIDE SQUAD !

  1. De glamrock van The Sweet ken ik nog wel, maar de Suicide Squad is nieuw voor me.

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Altijd lekker die combi van een leuke actiefilm en bijpassende muziek. Dynamiek verzekerd…

    Geliked door 1 persoon

  3. John's avatar John schreef:

    Een film voor vermaak. Ik kan er goed naar kijken. The Sweet, ze hebben leuke muziek gemaakt.

    Geliked door 1 persoon

  4. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    leuke personages in die film
    maar de muziek is echt goed
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  5. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Niet de beste film ook doch wel vermakelijk. De muziek is heerlijk!

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    The Sweet klinkt bekender dan de film, even gekeken op YT, maar nee. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    The Sweet klinkt bekender dan de film, even gekeken op YT, maar nee. Hans

    Geliked door 1 persoon

  8. ja, dit nummer is zeker bekend. Die heb ik vaak nog wel gehoord in de Mac. (niet te verwarrend me die tent waar je fastfood eet)

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  9. De film ken ik niet, maar het liedje wel! The Sweet – mascara en hard rock. Goed nummer dit!

    Geliked door 1 persoon

  10. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ik vrees dat dit niet echt mijn ding is.

    Geliked door 1 persoon

  11. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    op zondag doe ik het wel een stuk rustiger aan Suske

    prettige avond

    Geliked door 1 persoon

  12. mizzD's avatar mizzD schreef:

    De muziek uit die tijd lijkt erg op elkaar.. altijd gedacht dat dit nummer van Mud was.. kun je nagaan! 🙂 Maar wél leuk hoor.. beter dan die films met die vreemde wezens allemaal.. hou ik niet van.

    Geliked door 1 persoon

  13. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Dit doet me sterk aan een ander nummer denken maar ik kom er nu even niet op.

    Geliked door 1 persoon

  14. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Onbekend behalve de naam. Vreselijke clip.

    Like

  15. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Klinkt aardig bekend…mooi ook

    Geliked door 1 persoon

  16. Oei, dat lijkt mij geen film voor mij. The Sweet ken ik wel, natuurlijk.

    Geliked door 1 persoon

  17. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Nooit geweten dat dit uit een film kwam, de film ken ik natuurlijk ook niet. Heel herkenbaar geluid dit muziekje.

    Geliked door 1 persoon

  18. Yova's avatar Yova schreef:

    Best wel heftig muziek om te zien. Film is zo hard… Moet wel van houden. Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

  19. petrasparkblog's avatar petrasparkblog schreef:

    Glamrock lijkt wel helemaal weg, ik heb er graag naar gekeken en geluisterd.Fijne zondag gewenst.

    Geliked door 1 persoon

  20. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Mooi stukje nostalgie met de Sweet, heerlijk.

    Geliked door 1 persoon

  21. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    geen film en muziek voor mij 🙂
    rustige zondag groet

    Geliked door 2 people

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.