Dit was dus in april !

Ik neem nu en dan foto’s met de smartphone. Sommige toon ik dan hier in een logje. Vandaag zie je hier enkele die ik dus niet gebruikt heb om diverse redenen.

Zoals je je misschien herinnert begon april met winterse taferelen.

Het slopen van het stadhuis ging gewoon verder. Er blijft momenteel nog weinig van het oude gebouw over.

Dat onze katten er niet wakker van lagen is duidelijk te merken.

Elders in het centrum van Roeselare zijn er wegenwerken bezig. Dus niet alleen in de Ardooisesteenweg en omgeving stationsbuurt.

Even een blik werpen op de mural in de brandweerkazerne.

We sluiten af met Annabel die druk bezig is een doos te testen.

Dit was het dus voor april. Nu met volle moed mei instappen, alhoewel we dit in feite gisteren reeds deden.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

27 Responses to Dit was dus in april !

  1. Maar wij aan de kust hebben el geen sneeuw gezien. Anders wel een killige maand. En overal zijn er werken bezig. Mij moet je niet overtuigen. Ik heb al veel kilometers moeten omrijden om bij mij thuis te geraken. Momenteel zijn de werken wat opgeschoven en hebben anderen er nu last van.. Elk op zijn beurt. Maar het zal mooi worden als al die werken klaar zijn. Wanneer ?

    Geliked door 1 persoon

  2. doriske's avatar doriske schreef:

    tja, april, doet wat hij wil.

    Like

  3. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Annabel doet het goed! Onze kat Loki heeft zijn tuinhuisje weer gebruikt als martelcontainer, met een koolmeesje als slachtoffer. Dan is fotogeniek voor een doos zitten veel leuker!

    Like

  4. Liesbethblogt's avatar Liesbethblogt schreef:

    Hier was de sneeuw niet noemenswaardig maar inderdaad het was er wel, de katten stelen de show;)

    Like

  5. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    en toen werd het mei….
    Een @->- voor jou.

    Like

  6. John's avatar John schreef:

    Het kan zelfs deze maand nog makkelijk vriezen, al zie ik dat niet meer gebeuren.

    Like

  7. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Nou zeker april met winterse taferelen, het was even wennen.
    Katten liggen niet snel wakker van wat mensen doen.
    Hopelijk wordt mei wel mooier. Hans

    Like

  8. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Ja inderdaad ik zou het al vergeten die koude aprildagen! De poezen genieten en de werken in de gemeente blijven duren 😀

    Geliked door 1 persoon

  9. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Hebben wij echt zoveel sneeuw gehad? Ik herinner het me niet meer?
    Die mural is schitterend

    Geliked door 1 persoon

  10. Karel's avatar Karel schreef:

    ja april deed wat het wilde , en dat was dus sneeuw:)
    druk met slopen en bouwen in de stad , en schilderen aan die mooie mural te zien

    rustige avond groet

    Geliked door 1 persoon

  11. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Die sneeuw was inderdaad een complete verrassing op 1 april, iedereen dacht bij de voorspelling dat het mop zou zijn, dat was het dus niet.

    Geliked door 1 persoon

  12. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Zo heeft elke foto weer een verhaal…!

    Like

  13. Annabel staat in de doosdeur als een echte poortwachter.

    Geliked door 1 persoon

  14. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    April ging te snel. Zo snel dat ik de sneeuw al was vergeten…

    Geliked door 1 persoon

  15. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    zoveel sneeuw zag ik hier niet
    toch wel interessant zo’n dozentester 🙂

    Geliked door 1 persoon

  16. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Juist die beelden die je overhoudt zijn zo interessant…vertellen ook zo veel over thuis en woonomgeving…:)

    Geliked door 1 persoon

  17. Ja, april doet nog steeds wat hij wil, het begon kou en het eindigde kil. Maar hopelijk gaan we nu de goeie kant op met de temperaturen.

    Geliked door 1 persoon

  18. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ha die Anabel weet het wel…wat hebben dieren toch met dozen ?
    Ja die sneeuw was vreemd, maar oke de zon kan niet altijd schijnen 😉

    Geliked door 1 persoon

  19. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Die mural vind ik wel leuk…

    Geliked door 1 persoon

  20. ms's avatar ms schreef:

    Annabel probeert gewoon haar entrée imposant te maken. En daar is ze (gran)d(i)oos in geslaagd.

    Like

  21. Bertie's avatar Bertie schreef:

    De katten zijn het verstandigst. 🙂

    Like

  22. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een koude start was het wel, maar toen beterde het wel Suske

    werken zijn er genoeg, ik denk dat de aannemers hun vertraging willen inhalen

    prettige dag

    Like

  23. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Wat leuk dat je katten het goed met elkaar kunnen vinden. Louis heeft echt wel z’n draai gevonden bij jullie.

    Like

  24. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Katten en lege dozen, die hebben toch wel wat met elkaar hé… hier ook dus.

    Like

  25. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Sneeuw begin april? Dat was ik weeral helamaal vergeten. Liever een zonnetje, zoals vandaag.

    Like

  26. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Wat een verschil he.. sneeuw en lekker weer. Lijkt wel een grote bouwput daar.

    Love As Always
    Dimario

    Like

  27. Yova's avatar Yova schreef:

    In April was nog sneeuw geweest. Hadden wij ook toen gezien hier. Je katten genieten van elkaar. Schattig om te zien. Ze hebben maar druk ermee om weg herstellen. Het is wel hele bedoeling om te maken. Leuke foto’s eens weer te zien. Fijne dag.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.