Rustige paasmaandag !

Geniet van de zon en de rust. Vandaag staat er niets op de planning behalve dat ik in de namiddag een bezoekje aan mijn moeder zal brengen in het verzorgingstehuis.

Ik volg derhalve het voorbeeld van onze Louis.

Fijne paasmaandag gewenst aan iedereen alhier.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Rustige paasmaandag !

  1. doriske's avatar doriske schreef:

    zonder je bericht te lezen heb ik je raad opgevolgd dus zijn het nu vijgen na pasen om je toch nog een welgemeende mooie pasen te wensen.

    Geliked door 1 persoon

  2. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Het was een heerlijk zonnige paasdag!

    Like

  3. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    daar zal je mama blij mee zijn, met je bezoek
    misschien doet ze ook wel net een dutje zoals deze schat

    Geliked door 1 persoon

  4. John's avatar John schreef:

    Oh, ik ben een dag te laat 😛 Mijn maandag is oké, en nu is het weer dinsdag die ook oké zal zijn verwacht ik. Eerst even om boodschappen zo direct.

    Geliked door 1 persoon

  5. lekker lui, dat ga ik vandaag weer niet doen, morgen wel 😉

    Geliked door 1 persoon

  6. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Even lekker genieten, hopelijk is het daar ook zulk mooi weer.

    Geliked door 1 persoon

  7. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Dat heeft Louis goed bekeken, Francky!

    Geliked door 1 persoon

  8. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Louis geeft het juiste voorbeeld voor de Paasdag, ook een klein wandelingetje is prettig. Hans
    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Like

  9. Zó rustig was onze paasmaandag toch net niet. Maar het was wel gezellig, want we hebben een bezoekje gebracht aan kinderen en kleinkinderen. Da’s altijd goed. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  10. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Geen slecht voorbeeld hoor die Louis!

    Geliked door 1 persoon

  11. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Doen Suske, ik volg je.

    Geliked door 1 persoon

  12. ms's avatar ms schreef:

    Mooi meegenomen zon dagje rust. We maakten wel al een wandeling.

    Geliked door 1 persoon

  13. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Daar zal je moeder naar uitkijken.
    En Louis geeft het goede voorbeeld voor de rest van de dag hehe.

    Geliked door 1 persoon

  14. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dagje rust is ook wel fijn 🙂

    Geliked door 1 persoon

  15. Liesbethblogt's avatar Liesbethblogt schreef:

    Katten weten van rust, fijne dag!

    Geliked door 1 persoon

  16. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Hier een dagje druk om het huis en natuurlijk even naar het werk om de dieren te voeren.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  17. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Geniet van je dagje rust. Hier komt de kleinzoon paaseieren rapen.

    Geliked door 1 persoon

  18. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Geniet van het bezoekje aan je moeder, de mijne was gisteren bij ons op visite ter gelegenheid van Pasen. Nog een fijne en rustige Paasmaandag gewenst.
    Groetjes,
    Rudi

    Geliked door 1 persoon

  19. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Een dag van rust is nooit weg…

    Geliked door 1 persoon

  20. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Ja gewoon genieten van een dagje rust

    Aum Shanthi

    Geliked door 1 persoon

  21. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Zie Louis maar eens van de bank af te krijgen…

    Geliked door 1 persoon

  22. Karel's avatar Karel schreef:

    geniet van een rustige dag
    wandel groet

    Geliked door 1 persoon

  23. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Altijd goed, zo’n dagje rust….. Bij ons in de tuin was een sinkhole ontstaan…dat moest gevuld, en vanmiddag moet ik de stenen weer terug leggen….Daarna rust….dat wel….:)

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.