Mural bij de warme bakker !

De Egemse graffiti-artieste Julie ‘Djoels’ Bouckhuyt is sinds maandag aan de slag in Roeselare. Bakker Mathieu Bucsàn vroeg haar om de zijgevel van Patisserie Amande op de hoek van de Meenseheirweg en de Heilig-Hartstraat onder handen te nemen. De mural, die ruim 50 vierkante meter groot is, zet de LGBTQ+-gemeenschap in de kijker.

Bron : HLN

Toen ik dinsdagmorgen om brood ging bij de bakker in de buurt zag ik haar aan het werk. Het is indruwekkend om zien. Als het af is zal ik proberen om nog enkele foto’s te nemen. De mural is heel groot en de auto’s die er voor geparkeerd staan maken foto’s nemen niet makkelijker.

Ik wens jullie een fijne dag verder.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Mural bij de warme bakker !

  1. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Prachtig werk ! Zelf hou ik wel van goed uitgevoerde street-art. Ook in Antwerpen hebben we heel wat artiesten die actief zijn. Sommige van hun werken kan je ook vinden op mijn blog.

    Like

  2. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Prachtig.. en anders gewoon een parkeerverbod op die plek.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    heel mooi gedaan !
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  4. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Wat super knap! Die grijstinten geven stijl aan de mural.

    Geliked door 1 persoon

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, dat ziet er erg mooi uit, zo kan het dus ook.

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    We hebben geluk dat je naar de bakker moest, nu kunnen we genieten van een mooi mural. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. doriske's avatar doriske schreef:

    was dat vroeger de bakkerij van Kris Goegebeur en daarvoor bakkerij Valencia?

    Geliked door 1 persoon

  8. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Fijn dat je ons laat meegenieten!

    Geliked door 1 persoon

  9. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Gemaakt door iemand die wél weet wat schilderen is.

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Mooie mural 🙂

    Like

  11. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik vind de mural super, weet jij wie het gemaakt heeft.

    Geliked door 1 persoon

  12. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar ik vind het nu al mooi.
    Prettige dag verder.

    Geliked door 1 persoon

  13. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Wat een mooi werk! nu al geweldig! En leuk dat je de artieste zelf aan het werk zag! Heb ik ook een keertje meegemaakt, indrukwekkend inderdaad. Ben al benieuwd naar het eindresultaat, maar kán alleen maar goed zijn.

    Geliked door 1 persoon

  14. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    dat ziet er niet mis uit Suske

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Knap werk en dan nog zo’n grote muur!

    Geliked door 1 persoon

  16. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Geweldig, dit is kunst ten top hoor.

    Geliked door 1 persoon

  17. Het ziet er nu al prachtig uit!

    Geliked door 1 persoon

  18. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    mooi nu al , laat staan als het klaar is

    Geliked door 1 persoon

  19. John's avatar John schreef:

    Misschien staan er in de avond minder auto’s? Het zal je vast lukken.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.