De Egemse graffiti-artieste Julie ‘Djoels’ Bouckhuyt is sinds maandag aan de slag in Roeselare. Bakker Mathieu Bucsàn vroeg haar om de zijgevel van Patisserie Amande op de hoek van de Meenseheirweg en de Heilig-Hartstraat onder handen te nemen. De mural, die ruim 50 vierkante meter groot is, zet de LGBTQ+-gemeenschap in de kijker.
Bron : HLN

Toen ik dinsdagmorgen om brood ging bij de bakker in de buurt zag ik haar aan het werk. Het is indruwekkend om zien. Als het af is zal ik proberen om nog enkele foto’s te nemen. De mural is heel groot en de auto’s die er voor geparkeerd staan maken foto’s nemen niet makkelijker.

Ik wens jullie een fijne dag verder.
🙂

Prachtig werk ! Zelf hou ik wel van goed uitgevoerde street-art. Ook in Antwerpen hebben we heel wat artiesten die actief zijn. Sommige van hun werken kan je ook vinden op mijn blog.
LikeLike
Prachtig.. en anders gewoon een parkeerverbod op die plek.
Love As always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
heel mooi gedaan !
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat super knap! Die grijstinten geven stijl aan de mural.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, dat ziet er erg mooi uit, zo kan het dus ook.
LikeGeliked door 1 persoon
We hebben geluk dat je naar de bakker moest, nu kunnen we genieten van een mooi mural. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
was dat vroeger de bakkerij van Kris Goegebeur en daarvoor bakkerij Valencia?
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is inderdaad die bakkerij.
LikeLike
Fijn dat je ons laat meegenieten!
LikeGeliked door 1 persoon
Gemaakt door iemand die wél weet wat schilderen is.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie mural 🙂
LikeLike
Ik vind de mural super, weet jij wie het gemaakt heeft.
LikeGeliked door 1 persoon
ja hoor : https://www.hln.be/roeselare/graffitikunstenares-djoels-vraagt-aandacht-voor-holebis-met-gigantisch-muurschilderij-op-zijgevel-patisserie-amande-dit-is-wie-ik-ben-een-deel-van-mn-identiteit~a5a7ca05/
LikeLike
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar ik vind het nu al mooi.
Prettige dag verder.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een mooi werk! nu al geweldig! En leuk dat je de artieste zelf aan het werk zag! Heb ik ook een keertje meegemaakt, indrukwekkend inderdaad. Ben al benieuwd naar het eindresultaat, maar kán alleen maar goed zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
dat ziet er niet mis uit Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Knap werk en dan nog zo’n grote muur!
LikeGeliked door 1 persoon
Geweldig, dit is kunst ten top hoor.
LikeGeliked door 1 persoon
Het ziet er nu al prachtig uit!
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
mooi nu al , laat staan als het klaar is
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi!
LikeGeliked door 1 persoon
Misschien staan er in de avond minder auto’s? Het zal je vast lukken.
LikeGeliked door 1 persoon
’t Is zo te zien de wagen van de artieste zelf hè..! 😉
LikeGeliked door 1 persoon