Ik houd het hier even rustig !

Even alles op een rij zetten en dan zien we wel.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

29 Responses to Ik houd het hier even rustig !

  1. Jijrustig ? Als ik hier kom merk ik dat je als een koerspaard door je blog ben gerend!!

    Geliked door 1 persoon

  2. doriske's avatar doriske schreef:

    luister naar je lichaam, zeggen ze.
    als je lichaam dan ook nog naar jou wil luisteren….

    Geliked door 1 persoon

  3. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Wens je rustige dagen toe.

    Geliked door 1 persoon

  4. fotorantje's avatar fotorantje schreef:

    ja dat is soms eens nodig want anders kan je een crash krijgen

    Geliked door 1 persoon

  5. omabaard's avatar omabaard schreef:

    De kat geeft het goede voorbeeld. Broodnodige rust.

    Geliked door 1 persoon

  6. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Soms is het nodig om even pas op de plaats te maken inderdaad. Sterkte.

    Like

  7. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Dat kan helemaal geen kwaad, soms heb je het nodig Suske.

    Geliked door 1 persoon

  8. hanry's avatar hanry schreef:

    Soms is het verstandig. Neem rustig de tijd.

    Geliked door 1 persoon

  9. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    Katten hebben allemaal dezelfde manieren…

    Geliked door 1 persoon

  10. John's avatar John schreef:

    Het is best lekker om even niet te bloggen. Het geeft in ieder geval meer tijd.

    Geliked door 1 persoon

  11. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ga maar langs je katje zitten of liggen :o)
    ✿ ܓ-Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  12. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Gelijk heb je….!!

    Geliked door 1 persoon

  13. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    De kat uit de bank kijken?

    Geliked door 1 persoon

  14. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Dat was ik eigenlijk ook van plan…

    Geliked door 1 persoon

  15. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Groot gelijk, ik ga zo ook mijn bed in.

    Love As Always
    Dimario

    Like

  16. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Rust om de zaken een plaatsje te geven is niet onverstandig. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  17. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Aan de kat kunnen we een voorbeeld nemen.

    Geliked door 1 persoon

  18. Jasmine's avatar MiMi schreef:

    Leg je bij de kat en dut ze!

    Geliked door 1 persoon

  19. Karel's avatar Karel schreef:

    sssssstttttt , geniet de rust

    Geliked door 1 persoon

  20. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    dat moet ook gebeuren Suske

    Like

  21. ms's avatar ms schreef:

    Neem je tijd.

    Geliked door 1 persoon

  22. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Afwachten, een tukkie doen, en dan eens kijken of het al etenstijd is. Soms is dat de beste manier om de dag door te komen. Ik zou bijna naast de kat gaan liggen…

    Geliked door 1 persoon

  23. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Dieren kunnen dat vaak beter dan mensen, op tijd en stond hun rust nemen als dat nodig is.
    Neem er maar een voorbeeld aan.

    Geliked door 1 persoon

  24. klaproos's avatar klaproos schreef:

    heerlijk je tijd nemen suske, dat doet een mens goed

    Geliked door 1 persoon

  25. Dat moet op zijn tijd ook gebeuren. Neem er je tijd voor.

    Geliked door 1 persoon

  26. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Goed voorbeeld doet goed volgen. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  27. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Je hebt gezelschap met rustig aan doen 😉

    Geliked door 1 persoon

  28. Leidse Glibber's avatar Leidse Glibber schreef:

    Succes met alles op een rijtje zetten en houd je taai

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.