We maken het Mooi !

Waar mijn moeder woont wordt het parkje en de struiken onderhouden door de sociale woningmaatschappij. Volgens mijn moeder lag de troep die ik er zag liggen reeds meer dan een jaar. Gezien ik tegenwoordig vrijwilligerswerk doe voor Mooimakers heb ik besloten die troep op te ruimen. Iemand moet het doen en wachten tot er initiatief van hogerhand komt, dat kan hier soms lang duren.

Deze week kreeg ik mijn spullen van Stad en van Mooimakers, nu kan ik hier regelmatig de buurt onveilig maken met mijn aanwezigheid. Fooien zijn altijd welkom, alcohol en geestesverruimende middelen liever niet ! 🙂

Terwijl ik zo bezig was met vuil opruimen passeerde er een groepje rolschaatsers, mooi met helm en andere bescherming op. Dit onder begeleiding van een jonge dame. Een bewijs dat er nog kinderen zijn die niet het volledige etmaal met de smartphone bezig zijn. Doe zo verder girls !

Tot de volgende !

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to We maken het Mooi !

  1. fotorantje's avatar fotorantje schreef:

    mooi werk alles netjes maken, mensen laten wat achter en dan die vuile mondmaskers

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Als je ziet wat we hier in NL betalen aan vuilnisrechten en zo meer is het toch een schande dat dit soort vuil ook hier in de plantsoenen en op straat blijven liggen. Kennelijk moet rond deze jaren alles komen van vrijwilligers maar willen de overheden goede sier maken met schone straten en een sluitend budget….

    Geliked door 1 persoon

  3. John's avatar John schreef:

    Als je de rommel van anderen op moet ruimen, telkens weer, zou je bijna wel naar de drank grijpen.

    Geliked door 1 persoon

  4. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Grote bewondering. Ik ga die naam eens googelen.

    Geliked door 1 persoon

  5. Geloof me, kinderen zouden graag nog buiten spelen. Maar soms hebben ze gewoon een aanwijzing nodig van de ouders..

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Mensen zoals u zijn goed waard, werken mee aan een betere maatschappij.
    Niet alle jongeren zitten de hele dag achter de spelletjes. Hans
    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Geliked door 1 persoon

  7. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Positief bezig, chapeau, dat zouden er meer moeten doen…

    Geliked door 1 persoon

  8. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Nou, dat zou inderdaad lang wachten worden.. chapeau man, dat je het wilt doen!

    Geliked door 1 persoon

  9. doriske's avatar doriske schreef:

    ik wens je veel succes met je mooimakerij en hopelijk word je niet snel ontmoedigd want het is dweilen met de kraan open.

    Geliked door 1 persoon

  10. debendevan6's avatar debendevan6 schreef:

    Goed bezig! Respect!

    Geliked door 1 persoon

  11. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Mooimakers wat een goede vondst 🙂

    Geliked door 1 persoon

  12. Een prachtig initiatief, die Mooimakers. Goed werk weer!

    Geliked door 1 persoon

  13. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    Knap gedaan!

    Like

  14. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Goed dat je dat doet hoor Suske.
    Mooi dat er kinderen buiten bezig zijn hè?

    Geliked door 1 persoon

  15. ms's avatar ms schreef:

    In Limburg hebben een paar snotneuzen zo een mooimaker de kliniek in geslagen.

    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210413_96646501

    Die zouden ze ook beter leren rolschaatsen en ze zo’n grijpertje geven en ze als mooimaker aan het werk zetten.

    Geliked door 1 persoon

  16. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Ook bij ons zie je wandelaars met van die grijpertjes lopen.

    Geliked door 1 persoon

  17. Goed bezig zeg! Wat fijn dat je op die manier helpt de boel netjes en schoon te houden.

    Like

  18. Karel's avatar Karel schreef:

    ja die schoonmaak ploegjes zie je steeds vaker
    en wat je zegt als je op de gemeente moet wachten , weeg je een ons voor ze er zijn
    rolschaatsen is helemaal in , dat zie ik gelukkig ook meer en meer

    Geliked door 1 persoon

  19. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Je ziet het meer en meer. Wat goed!

    Geliked door 1 persoon

  20. Yova's avatar Yova schreef:

    IK had ook hier gezien dat dec mensen ook handje mee helpen. Vaak doen het ook bij ons Spaarneland om te schoonmaken en opruimen.Je doet het goed Franky. Fijn weekend.

    Geliked door 2 people

  21. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    je ziet en doet goeie dingen, dat siert je
    -Een @->- voor jou.

    Geliked door 2 people

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.