
Bakken water vielen woensdag uit de lucht. Geen straaltje zon te zien. Grijs en regen. Hier en daar konden de riolen het water niet meer slikken. Kleine fonteintjes hier en daar waren het gevolg. Moest dit sneeuw geweest zijn in plaats van regen dan zou die nu heel erg hoog liggen. Wel warm voor de tijd van het jaar. Ik had het echt te warm met mijn werkkledij aan. Toch wel uitzonderlijk, of is dit hoe het verder zal evolueren in de toekomst ?
Nog niet in paniek geraken ! Voor het weekend voorspellen ze koud weer. Wie weet wat volgende week ons zal brengen.
Groetjes en fijne dag gewenst.
🙂

Aan de kust heeft het blijkbaar niet zo fel geregend maar toch genoeg om het ferm beu te zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Na de Biden-depressies krijgen we nu van doen met de Poetinwinter….en die voelt een stuk anders aan…
LikeGeliked door 1 persoon
Ik had een vest aan maar tijdens het wandelen had ik die niet nodig. Dat er ander weer aan komt is bijna niet voor te stellen, we zullen zien.
LikeGeliked door 1 persoon
Als al dat water bevriest heb je een prachtige schaatsbaan.
LikeLike
ik ben benieuwd of de voorspelling van de weerman uitkomen
-Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Plots leken wij aan een meer te wonen 😦
LikeGeliked door 1 persoon
Ook hier viel het met bakken uit de hemel, in de singels en de vijver staat hoog water zag ik vandaag. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
rond half zes werd het mooi droog gisteravond. Dat kwam goed uit voor de voetbaltraining.
Love As always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Als dan evenveel vocht naar beneden valt ligt er wel een metertje sneeuw.
LikeGeliked door 1 persoon
Maar! Het grondwaterpeil is nog niet aangevuld. Hebben ze nu dat lek nog niet gevonden?
LikeGeliked door 2 people
De sneeuw komt dit weekend. Denken ze.
LikeGeliked door 1 persoon
het leek we de zondvloed Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Ik hoop echt op een beetje echte winter, en dan niet zo’n teleurstellend beetje witte neerslag als de vorige keer.
LikeGeliked door 1 persoon
Wél een mooie foto!
LikeGeliked door 1 persoon
Tussen de vlagen gewandeld…
LikeGeliked door 1 persoon
Het was een heerlijk dagje met veel zon….!
LikeGeliked door 1 persoon
Klimaatverandering zou je haast gaan denken Suske. Prachtige foto overigens 👍
LikeGeliked door 1 persoon
Een verademing een droge dag en met zon nog wel 😉
LikeGeliked door 1 persoon
net uit het bos, en in de zon was het heerlijk vogeltjes zingen maar koude komt er aan, dat vind ik dan weer minder
LikeGeliked door 1 persoon
Het was gisteren een natte boel Suske, komend weekend kunnen we sneeuwballen gooien hoor!
LikeGeliked door 1 persoon
Vandaag toch al iets koeler én met een zonnetje. Prachtig wandelweer.
LikeGeliked door 1 persoon
Al die regen heeft je in elk geval een prachtige foto van het plein opgeleverd.
Ik heb de sneeuwschuiver vast klaar gezet voor het weekend. 🙂
Fijne dag verder!
LikeGeliked door 1 persoon
Mijn gsm zegt sneeuw voor volgende week. Wie weet!!
LikeGeliked door 1 persoon
Volgende week schaatsen op deze plek. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Volgende week koud. Dat is OK, zo lang het maar eens stopt met regenen! Gelukkig ziet het er vandaag wat beter uit.
LikeGeliked door 1 persoon
Hier schijnt voorlopig het zonnetje
Maar voor hoelang he.
Aum Shanthi
LikeGeliked door 1 persoon
het is afwachten wat het weer zal doen
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, het is zo’n beetje overal hetzelfde met neerslag. Vandaag een droge dag zo ziet het er naar uit.
LikeGeliked door 1 persoon