Verjaardag

Greet schrijft

Gisteren was het mijn verjaardag. Bedankt voor alle wensen trouwens.

Rond 19 u had onze zoon nog niets laten weten. Eva vond het welletjes en zei ik ga bellen naar Jasper.

Zijn woorden: Zeg ik weet dat mama jarig is op 30 juli. Ik weet echt wel wanneer mijn moeder jarig is. Ik was alleen vergeten dat het vandaag 30 juli is.

Eerlijk: wij moeten schateren van deze reactie. Zo typisch. de verontwaardiging in zijn stem kan ik helaas niet meegeven. Ik lach nog met dit te schrijven.

mvg Greet

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to Verjaardag

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Door de drukke week achter me, was ik even niet op de juiste datum lezend hier. Excuus! Maar alsnog van harte proficiat uiteraard!

    Geliked door 1 persoon

  2. marieclaire (v/h Marry)'s avatar marieclaire (v/h Marry) schreef:

    Schitterende gedachtengang van jullie zoon.

    Geliked door 1 persoon

  3. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Dit excuus moet ik onthouden!! Grappig.
    Een fijne verjaardag nog. Beter laat dan nooit.

    Geliked door 1 persoon

  4. klaproos's avatar klaproos schreef:

    whahahaha ja dat is ook wel erg komisch suske,\

    dat kan écht gebeuren hé 🙂

    Geliked door 1 persoon

  5. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ja, zo zie je, vergeten wordt je nooit :o)
    -Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  6. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dat is een mooie reactie en ook verklaarbaar.

    Love as Always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

  7. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Proficiat met de verjaardag! Ja een grappige zoon 😉

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ja dát kan gebeuren!

    Geliked door 1 persoon

  9. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Soms zijn uitspraken van kinderen ook echt heel mooi. Nog van Harte hoor want je bent het hele jaar eigenlijk jarig totdat de maand weer komt die de leeftijd weer omhoog laat gaan.

    Geliked door 1 persoon

  10. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    dat kan de beste overkomen Greet

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  11. ms's avatar ms schreef:

    Corona maakt dat we niet meer zo op datum leven.

    Geliked door 1 persoon

  12. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Er zijn mensen die niet de hele tijd op de kalender of telefoon kijken, zo blijkt.

    Geliked door 1 persoon

  13. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Geweldig… heerlijke reactie.

    Geliked door 1 persoon

  14. Henk Jonkvorst's avatar Henk Jonkvorst schreef:

    Inderdaad … een heerlijke woordspeling 🙂 en aanvaardbaar excuus

    Geliked door 1 persoon

  15. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Hahahaha.hij wordt al vroeg vergeetachtig!

    Geliked door 1 persoon

  16. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Een goeie van Jasper en bezorgde jullie een lach, meer hoeft het niet te zijn toch?

    Geliked door 1 persoon

  17. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ach zie je wel… Ja, dat kan ik me voorstellen dat plezier om zijn reactie 😁

    Geliked door 1 persoon

  18. Sjoerd's avatar bvision schreef:

    Ik kan het me voorstellen. Ik ben ook vaak te laat…

    Geliked door 1 persoon

  19. Plantster's avatar Plantster schreef:

    Alsnog gefeliciteerd!

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    geen wonder dat jullie zo moesten lachen Greet
    en het mooie is , hij is je verjaardag niet vergeten
    fijn weekend groet

    Geliked door 1 persoon

  21. leegschrift's avatar leegschrift schreef:

    Harte harte hartjes. Vele jaren met gebakjes gewenst.

    Geliked door 1 persoon

  22. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    Like

  23. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    Een late gelukkige verjaardag van mijn kant !!!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.