Fietspad !

Gisteren was een mooie dag. Even de buurt verkennen met de fiets. Zo zie je steeds dingen waar je anders niet op let.

Onderweg nog telefoon gekregen van de trainer om te vragen hoe het met zijn huis en tuin gesteld is. Momenteel zit hij met zijn zeilboot op de Waddeneilanden. Dit weekend zou hij normaal gezien weer in de stad zijn.

Vandaag ben ik weer aanwezig op de dinsdagmarkt. Hopelijk geen schermutselingen.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 Responses to Fietspad !

  1. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Het lijkt een oude foto! Heerlijk rustig is het er.

    Geliked door 1 persoon

  2. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    De mens en de natuur is verweven in de foto en dat maakt het beeld ook weer bijzonder.

    Geliked door 1 persoon

  3. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Mooi plaatje…!
    Hopelijk ben je vandaag niet al te nat geworden.

    Geliked door 1 persoon

  4. Mooie foto! En ja, gisteren was het schitterend weer, anders dan nu! Ik hoop dat je een rustige dienst hebt (gehad).

    Geliked door 1 persoon

  5. VoorHetBlogGezet's avatar VoorHetBlogGezet schreef:

    Hier regent het al de hele dag. Hopelijk voor jou wat beter. Mooie foto!
    🙋

    Geliked door 1 persoon

  6. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Het regent Suske, zal niet overlopen van het volk zeker. Op de fiets zie je andere dingen dan te voet of per auto. En je kan nog eens stoppen. Mooie ZW

    Geliked door 1 persoon

  7. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Je bent vast even afgestapt om die mooie foto te maken.
    Super

    Geliked door 1 persoon

  8. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een prachtige z/w foto Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  9. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Een rustige dienst gewenst Suske.

    Geliked door 1 persoon

  10. ms's avatar ms schreef:

    Fietsen naast een trein geeft me altijd zin om een koerske te doen.

    Geliked door 1 persoon

  11. klaproos's avatar klaproos schreef:

    op de fiets is alles anders hé.
    ik hoop ook voor jou dat het rustig blijft ik hoorde op het nieuws minder fraaie zaken

    Geliked door 1 persoon

  12. Op de fiets of te voet zie je inderdaad veel meer is ook mijn ervaring.

    Like

  13. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Klopt, op de fiets zie je het meest, meer nog dan lopend.
    Mooi plaatje,

    Geliked door 1 persoon

  14. John's avatar John schreef:

    Ik las dat er in jullie land een vrouw helemaal door het lint was gegaan in een supermarkt en wel liefst 4 medewerkers had mishandeld. Ze had geen zin in een mondkapje.

    Geliked door 2 people

  15. Sjoerd's avatar bvision schreef:

    Mooie foto Suske, komt zo veel beter tot zijn recht dan in kleur.

    Geliked door 1 persoon

  16. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Vanop de fiets of te voet zie je zoveel meer. Prachtige foto Suske!

    Geliked door 1 persoon

  17. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    bijna een kunstfoto!

    Geliked door 1 persoon

  18. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    mooie opname van dat fietspad , je ziet 3 in 1
    fiets – trein en auto 🙂
    suc6 op de markt

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.