Uit mijn platencollectie : Nazareth !

Ooit was er een tijdperk waarin van social distance geen sprake was. Dat is niet zo lang geleden. Ooit was er een tijd waarin je op zaterdag naar een bar of disco trok om het andere geslacht van dichtbij te bekijken. Op het hoogtepunt van de avond was er een slow, dicht tegen elkaar plakken/dansen proberen te weten te komen wie men in zijn of haar armen had. Achteraf met zijn tweetjes in een donker hoekje of alleen aan de bar je verdriet verdrinken. Dit is al langer geleden.

Uit mijn platencollectie heb ik voor jullie zo’n plakkerd uitgevist. Nazareth een schotse band, met Love Hurts, een cover van The Everly Brothers. Nazareth kwam regelmatig met een cover op de proppen in die dagen.

Geniet verder van jullie zondag/maandag en denk er aan : afstand houden, ook bij het beluisteren van deze plaat.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to Uit mijn platencollectie : Nazareth !

  1. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Ja, raar is het hè, hoe lang het nu al geleden lijkt dat je nog ‘gewoon’ dicht in de buurt van mensen kon komen….

    Like

  2. Henk Jonkvorst's avatar Henk Jonkvorst schreef:

    Jazeker …… Love Hurts. we huilden het vroeger allemaal mee. Zelfs de gitaarsolo leek te huilen

    Geliked door 1 persoon

  3. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  4. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Brengt wat herinneringen terug. Wat was dat dansen in het donker fijn eigenlijk…..zijn we gewooon kwijtgeraakt onderweg…Corona of niet…zo gaan dit dingen…

    Geliked door 1 persoon

  5. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    inderdaad, zo ging dat als je jong was, die slow tussen de andere liedjes in :o)
    mooie herrinning
    Ik wens je een leuke week en hier is een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  6. Yova's avatar Skyblog schreef:

    Ik ken vaag van deze zanger. Lekker muziek is dit te horen op vroege ochtend.
    Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

  7. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Wat heb ik deze veel gedraaid zeg en staat ook in mijn Jukebox op YT.
    Altijd mooi gevonden en nog. Geniet van de nieuwe week.

    Geliked door 1 persoon

  8. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Heel bekend. Hierop dansen noemden we ‘seksueel schuifelen’.
    Komen we in Brabant te wonen, hadden ze het over ‘plakdansen.’
    Klonk ook goed. 😀

    Geliked door 1 persoon

  9. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, vroeger is voorbij, maar de muziek blijft wel.

    Geliked door 1 persoon

  10. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Ja, deze herinner ik me nog! Echt een nummer wat je loeihard moet horen (-:
    Muzikale groet!

    Geliked door 1 persoon

  11. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ook een mooi nummer om keihard in de auto te spelen. Hans

    Geliked door 1 persoon

  12. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ja deze ken ik wel… wie niet zou ik haast zeggen.

    Love As always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

  13. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Neen, van deze groep en vooral dit nummer was ik geen fan. Wat een gejank. 😁 Sorry voor jou en de vele fans, maar het kan me absoluut niet bekoren.

    Geliked door 1 persoon

  14. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ohhh wat een geweldig nummer is dat toch en man,man,man, wat kan liefde pijn doen ook als je wél krijgt die je zo graag wilde hebben.

    Geliked door 1 persoon

  15. Villasappho's avatar Villasappho schreef:

    Heel bekend maar je moet er voor in de stemming zijn!

    Geliked door 1 persoon

  16. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Leuk om weer eens te horen…
    Moeder is eigenlijk een ander woord voor “TOVENAAR”

    Geliked door 1 persoon

  17. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een echte “plakker” Suske

    prettige zondag

    Geliked door 1 persoon

  18. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Goede plaat vond ik dit!

    Geliked door 1 persoon

  19. Ja, bij dit nummer kan ik me nog wel een paar schuifelsessies herinneren.
    Wat toch een gemis voor de hedendaagse jeugd dat ze het daar zonder moeten doen … 😢

    Geliked door 1 persoon

  20. Inge David's avatar Inge David schreef:

    Goede keuze !

    Geliked door 1 persoon

  21. klaproos's avatar klaproos schreef:

    de enige die mij bij is gebleven is love hurts 🙂

    Geliked door 1 persoon

  22. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik ben hier helemaal weg van, maar je moest ook uit de tijd van de Disco zijn om dit gevoel erbij te kunnen denken.

    Geliked door 1 persoon

  23. Karel's avatar Karel schreef:

    band naam zegt me niets
    de muziek wel

    fijne zondag groet

    Geliked door 1 persoon

  24. John's avatar John schreef:

    Oh, er zit er hier een die is fan van Nazareth. Ik niet, ben geen fan van niets k vind alleen erg veel mooi. Ze hebben wel een paar mooie nummers op naam.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.