
Tijdens één van mijn wandelingen langs het havenkwartier kwam ik deze muurschildering tegen; of wat er van overblijft tenminste.
Vandaag weer mooi wandelweer. Eerst wat boodschappen doen en dan zien we wel weer.
Groetjes.
🙂

Tijdens één van mijn wandelingen langs het havenkwartier kwam ik deze muurschildering tegen; of wat er van overblijft tenminste.
Vandaag weer mooi wandelweer. Eerst wat boodschappen doen en dan zien we wel weer.
Groetjes.
🙂
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.
Ik vind het gekladder erom heen dan weer minder mooi, en best vervelend voor de oorspronkelijke maker.
LikeGeliked door 1 persoon
Erg leuk zo dat gekladder om die figuren heen. Het heeft iets al weet ik niet precies wat.
LikeGeliked door 1 persoon
het wordt tijd voor een extra likje verf. Veel plezier met wandelen vandaag.. en doe voorzichtig met boodschappen.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
als ik nu ga wandelen is het hier achter in de natuur, en daar kom je zulke dingen niet tegen
-Een @->- voor jou
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, dat gekladder er overheen maakt het er allemaal niet fraaier op.
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Volgens mij is-ie niet verpest. Eerst zijn de letters erop geschilderd en daarna de menselijke figuren. Het onderste gedeelte van de muur is gewoon vies en vuil. Of alles slijt met de tijd.
Ik vind ‘m nog steeds leuk!
LikeGeliked door 1 persoon
Hmm heeft wel iets dat het slijt.
LikeGeliked door 1 persoon
Er zijn mooiere, maar deze heeft toch ook wel wat….!
LikeGeliked door 1 persoon
Dit doet pijn aan mijn ogen. Die mannetjes zijn wel knap geschilderd.
LikeGeliked door 1 persoon
Ziet er goed uit, kon het eerste niet maar het heeft wat.
LikeLike
Deze mural is aan het vervagen, nu het virus nog.
LikeGeliked door 1 persoon
Lijkt me zo te horen…maar mooi is anders
LikeGeliked door 1 persoon
ja ik wandelde daar door een mooie streek
luie groet
LikeGeliked door 1 persoon
Zonde van het origineel.
LikeGeliked door 1 persoon
Deze komt me niet bekend voor !
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb wel eens mooiere muurschilderingen gezien.
LikeLike
Niet alle gekladder bevalt mij. Dit is nogal druk… zou er niet graag hele dagen op kijken.
LikeGeliked door 1 persoon
Best wel leuk met al die namen. Het zal wel iets betekenen denk ik.
LikeGeliked door 1 persoon
gekladder dat is hier het juiste woord Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Zelfs zo heeft het nog iets. Het is erg kunstzinnig geschreven en dan heb ik het niet op de tekst op zich, maar op het geheel.
LikeGeliked door 1 persoon
wat was een mooie muurschildering is enorm verpest 😦
LikeGeliked door 1 persoon
Sommige van deze murals mogen ze wel eens bijwerken, Ook deze zijn onderhevig aan de tand des tijds.
Live long and prosper
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is nog een flinke klus geweest Suske, een fijne vrijdag gewenst hoor.
LikeGeliked door 1 persoon