Gekladder !

Tijdens één van mijn wandelingen langs het havenkwartier kwam ik deze muurschildering tegen; of wat er van overblijft tenminste.

Vandaag weer mooi wandelweer. Eerst wat boodschappen doen en dan zien we wel weer.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to Gekladder !

  1. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Ik vind het gekladder erom heen dan weer minder mooi, en best vervelend voor de oorspronkelijke maker.

    Geliked door 1 persoon

  2. John's avatar John schreef:

    Erg leuk zo dat gekladder om die figuren heen. Het heeft iets al weet ik niet precies wat.

    Geliked door 1 persoon

  3. די מריו's avatar די מריו schreef:

    het wordt tijd voor een extra likje verf. Veel plezier met wandelen vandaag.. en doe voorzichtig met boodschappen.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  4. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    als ik nu ga wandelen is het hier achter in de natuur, en daar kom je zulke dingen niet tegen
    -Een @->- voor jou

    Geliked door 1 persoon

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, dat gekladder er overheen maakt het er allemaal niet fraaier op.

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Geliked door 1 persoon

  7. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Volgens mij is-ie niet verpest. Eerst zijn de letters erop geschilderd en daarna de menselijke figuren. Het onderste gedeelte van de muur is gewoon vies en vuil. Of alles slijt met de tijd.
    Ik vind ‘m nog steeds leuk!

    Geliked door 1 persoon

  8. Villasappho's avatar Villasappho schreef:

    Hmm heeft wel iets dat het slijt.

    Geliked door 1 persoon

  9. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Er zijn mooiere, maar deze heeft toch ook wel wat….!

    Geliked door 1 persoon

  10. marieclaire's avatar Marry schreef:

    Dit doet pijn aan mijn ogen. Die mannetjes zijn wel knap geschilderd.

    Geliked door 1 persoon

  11. roadlaura1969's avatar roadlaura1969 schreef:

    Ziet er goed uit, kon het eerste niet maar het heeft wat.

    Like

  12. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Deze mural is aan het vervagen, nu het virus nog.

    Geliked door 1 persoon

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Lijkt me zo te horen…maar mooi is anders

    Geliked door 1 persoon

  14. Karel's avatar Karel schreef:

    ja ik wandelde daar door een mooie streek

    luie groet

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Zonde van het origineel.

    Geliked door 1 persoon

  16. Inge David's avatar Inge David schreef:

    Deze komt me niet bekend voor !

    Geliked door 1 persoon

  17. Ik heb wel eens mooiere muurschilderingen gezien.

    Like

  18. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Niet alle gekladder bevalt mij. Dit is nogal druk… zou er niet graag hele dagen op kijken.

    Geliked door 1 persoon

  19. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Best wel leuk met al die namen. Het zal wel iets betekenen denk ik.

    Geliked door 1 persoon

  20. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    gekladder dat is hier het juiste woord Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  21. ms's avatar ms schreef:

    Zelfs zo heeft het nog iets. Het is erg kunstzinnig geschreven en dan heb ik het niet op de tekst op zich, maar op het geheel.

    Geliked door 1 persoon

  22. Karel's avatar Karel schreef:

    wat was een mooie muurschildering is enorm verpest 😦

    Geliked door 1 persoon

  23. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Sommige van deze murals mogen ze wel eens bijwerken, Ook deze zijn onderhevig aan de tand des tijds.
    Live long and prosper

    Geliked door 1 persoon

  24. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Dat is nog een flinke klus geweest Suske, een fijne vrijdag gewenst hoor.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.