
Nog maar eens een oude foto uit mijn doos gevist. Het zal toen net als nu lekker strandweer geweest zijn. Tweede van links herken ik mijn moeder en in het midden herken ik haar nicht Irene. De foto moet kort na het beeindigen van de tweede wereldoorlog genomen zijn vermoed ik.
Behalve vrijdag ben ik deze week vrij. Ondanks de hitte toch wat genieten van de verlofdagen. Er valt wel altijd iets te beleven.
Groetjes.
🙂

Wat mooi dat je dit hebt. Prachtig.
LikeGeliked door 1 persoon
knappe foto van het “pootje baden” Suske..
de kledij zegt veel over de tijd van toen
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet van je vrije dagen.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ook hier waarschijnlijk in het zuiden en oosten onweer aan het eind van de dag , en morgen zet de verkoeling in zo ” men ” zegt
ja dat plannetje is op de datum na wel al in orde 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Tot in de jaren zeventig hielden mensen vaak heel veel klading aan op strand of zelf in het water.. Ook ik reed er heen met een stropdas om indie jaren, op de brommer, want Puch en hoorde bij imago. Pas later werden we echt vrij en liepen we waar mogelijk naakt het water in. Bevrijdend…
LikeGeliked door 1 persoon
Dit is nog eens heerlijk ouderwets pootje baden. Veel mooier dan badende poten …… tijdens de canal parade
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk hoor Suske, dit is dus het beroemde pootje baden. Geniet van je vrije dagen.
LikeLike
Goede morgen Suske en een fijne week gewenst die des te leuker zal zijn omdat jij tot vrijdag vrijaf hebt, geniet er van!
En wat een mooie foto uit de oude doos plaatste je hier alweer, leuk om te weten dat ook je moeder er op staat… Ongelooflijk hoe men toen volledig gekleed naar het strand trok hé, dat is nu wel heen anders hihi.
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet van je vrije dagen.
Aum Shanthi
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk pootje baden….!!
LikeGeliked door 1 persoon
Prachtig foto van vroeger. Het was toen niet zo warm. OP de foto droegen wel dikker truien en jas. Even pootjes badderen. Wat heerlijk dat je vrijdag vrij heeft. Veel plezier wat je gaat doen. Geniet maar van.
LikeGeliked door 1 persoon
Leuke foto. Het zal niet zo warm geweest zijn als deze zomer aan de kleding te zien. GEniet van je vrije tijd.
LikeGeliked door 1 persoon
En even leuk naar een oude foto kijken en er mee bezig zijn. Toegevoegd aan het internet.
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijke foto
Ja verkoeling zoeken al wordt het einde van de week frisser…
Groetjes
LikeLike
Geweldig zo’n foto. Veel plezier in je vrije week. Ook plezier op Vrijdag.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie herinneringen, de mensen waren toen eindelijk vrij. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Je boft met zulke mooie foto’s van je familie!
Geniet van je vrije dagen!
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijke foto!
LikeGeliked door 1 persoon
pracht foto Suske , brengt wel herinneringen denk ik
ja de zee zal zeker verkoeling brengen nu deze dagen
houd vol nog een dag of 2 en dan ” normale ” temperaturen
geniet de vrije tijd
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een mooi gevoel moet dat voor ze geweest zijn. Vrij en mooi weer. Een foto van vroeger.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is een schitterende foto, heerlijk met die kleding aan.
LikeGeliked door 1 persoon
Dis so ’n mooi foto!
LikeGeliked door 1 persoon
IK keek even naar de kleur van de lucht en de kleidng en denk dat dit een foto is van eind september beste Suske.
LikeGeliked door 1 persoon
Gewéldig al die mensen volledig gekleed, met jas en pet, op een warme dag aan het pootje baden!
LikeGeliked door 1 persoon