
De laatste dagen heb ik het rustig gehouden. De reden hiervoor was de warmte en het feit dat donderdag mijn laatste werkdag was. Ik ben nog een tijdje vrij en geniet er van. “Take it easy” dus. Daarom ook dat de keuze uit mijn collectie voor deze week een verzamelaar van The Eagles is. Rustige zomerse muziek Mijn keuze is op “take it easy” gevallen. Toeval ? 🙂
De warme dagen zijn nog niet ten einde. Geniet er dus maar van met mate.
Groetjes.
🙂

Lekkere muziek! Van dansen komt nu alleen niet veel, op deze tropische dinsdag….
LikeGeliked door 1 persoon
Dit is inderdaad rustige, zomerse muziek, I like it!
Mooie greep uit je uitgebreide platencollectie Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Een prachtige band, maakte toffe muziek.
Het nummer “Take it easy” is wel heel toepasselijk. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op de zonnige Bank voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Van deze band heb ik echt heel wat platen. Lekkere muziek voor in de auto ook. Ik doe niet veel anders dan anders. Ik kan erg goed tegen de warmte en ben er zo onderhand wel aan gewend.
LikeGeliked door 1 persoon
ja, lekker rustig aan, en fijn genieten van het leven.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik dacht ik het nummer niet kende, maar dat is niet het geval. Ik ga vanaf donderdag het rustig aan doen.
Love As Always
Di mario
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb in ieder geval van de muziek genoten, heerlijk.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een band hè, ik genoot van ze.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb hun raad vandaag maar eens opgevolgd. Toepasselijk nummer
LikeGeliked door 1 persoon
Gouden oude
LikeGeliked door 1 persoon
Tot nu toe kende ik alleen “Hotel Calofornia” van de Eagles. Dit is ook mooi!!
LikeGeliked door 1 persoon
Heel erg van toepassing en ik denk muziek met een groot “bereik” omdat vrijwel iedereen dit wel om aan te horen vindt. Hier uiteraard div LP’s van deze groep in de platenbak!
LikeGeliked door 1 persoon
Zalig nummer!
LikeGeliked door 1 persoon
prachtige gouwe ouwe Suske
ik genoot een 62 KM fietsritje en deed het ook erg kalm aan 🙂
fijne middag groet
LikeGeliked door 1 persoon
prachtnummer en ik ga de raad opvolgen 😉
Fijne Zondag
LikeGeliked door 1 persoon
ja ik joel mee! heerlijk! oehoeoehoe!
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie muziek is dit om te luisteren. Geweldig song. Echte zomer hit deze nummer. Ene geniet van je rust. Groot gelijk Suske. Fijne dag verder.
LikeGeliked door 1 persoon
Ach, ik ben dol op ze en dit nummer is heerlijk om de dag mee te beginnen. Geniet van de rust, ja, heet he!
LikeGeliked door 1 persoon
Geweldige song!
Laat ze je maar inspireren;
LikeGeliked door 1 persoon
Zware gitaarmuziek zal nooit mijn ding worden, maar deze valt best te pruimen !
LikeGeliked door 1 persoon
Een echt zomernummer. Blijft mooi!
LikeGeliked door 1 persoon