Uit mijn platencollectie : The Eagles !

De laatste dagen heb ik het rustig gehouden. De reden hiervoor was de warmte en het feit dat donderdag mijn laatste werkdag was. Ik ben nog een tijdje vrij en geniet er van. “Take it easy” dus.  Daarom ook dat de keuze uit mijn collectie voor deze week een verzamelaar van The Eagles is. Rustige zomerse muziek  Mijn keuze is op “take it easy” gevallen. Toeval ?  🙂

De warme dagen zijn nog niet ten einde. Geniet er dus maar van met mate.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 Responses to Uit mijn platencollectie : The Eagles !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Lekkere muziek! Van dansen komt nu alleen niet veel, op deze tropische dinsdag….

    Geliked door 1 persoon

  2. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Dit is inderdaad rustige, zomerse muziek, I like it!
    Mooie greep uit je uitgebreide platencollectie Suske!

    Geliked door 1 persoon

  3. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Een prachtige band, maakte toffe muziek.
    Het nummer “Take it easy” is wel heel toepasselijk. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de zonnige Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  4. John's avatar John schreef:

    Van deze band heb ik echt heel wat platen. Lekkere muziek voor in de auto ook. Ik doe niet veel anders dan anders. Ik kan erg goed tegen de warmte en ben er zo onderhand wel aan gewend.

    Geliked door 1 persoon

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    ja, lekker rustig aan, en fijn genieten van het leven.

    Geliked door 1 persoon

  6. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik dacht ik het nummer niet kende, maar dat is niet het geval. Ik ga vanaf donderdag het rustig aan doen.

    Love As Always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

  7. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik heb in ieder geval van de muziek genoten, heerlijk.

    Geliked door 1 persoon

  8. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Wat een band hè, ik genoot van ze.

    Geliked door 1 persoon

  9. Henk Jonkvorst's avatar Henk Jonkvorst schreef:

    Ik heb hun raad vandaag maar eens opgevolgd. Toepasselijk nummer

    Geliked door 1 persoon

  10. Jasmine's avatar JasMien schreef:

    Tot nu toe kende ik alleen “Hotel Calofornia” van de Eagles. Dit is ook mooi!!

    Geliked door 1 persoon

  11. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Heel erg van toepassing en ik denk muziek met een groot “bereik” omdat vrijwel iedereen dit wel om aan te horen vindt. Hier uiteraard div LP’s van deze groep in de platenbak!

    Geliked door 1 persoon

  12. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    prachtige gouwe ouwe Suske
    ik genoot een 62 KM fietsritje en deed het ook erg kalm aan 🙂
    fijne middag groet

    Geliked door 1 persoon

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    prachtnummer en ik ga de raad opvolgen 😉
    Fijne Zondag

    Geliked door 1 persoon

  14. Elma Rosewood's avatar Esther Cuyvers schreef:

    ja ik joel mee! heerlijk! oehoeoehoe!

    Geliked door 1 persoon

  15. Yova's avatar Yova schreef:

    Mooie muziek is dit om te luisteren. Geweldig song. Echte zomer hit deze nummer. Ene geniet van je rust. Groot gelijk Suske. Fijne dag verder.

    Geliked door 1 persoon

  16. Trudy's avatar Trudy schreef:

    Ach, ik ben dol op ze en dit nummer is heerlijk om de dag mee te beginnen. Geniet van de rust, ja, heet he!

    Geliked door 1 persoon

  17. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Geweldige song!
    Laat ze je maar inspireren;

    Geliked door 1 persoon

  18. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Zware gitaarmuziek zal nooit mijn ding worden, maar deze valt best te pruimen !

    Geliked door 1 persoon

  19. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Een echt zomernummer. Blijft mooi!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.