In het water !

kindvriendelijk

Nog maar eens een oude foto uit mijn doos gevist. Het zal toen net als nu lekker strandweer geweest zijn.  Tweede van links herken ik mijn moeder en in het midden herken ik haar nicht Irene. De foto moet kort na het beeindigen van de tweede wereldoorlog genomen zijn vermoed ik.

Behalve vrijdag ben ik deze week vrij. Ondanks de hitte toch wat genieten van de verlofdagen. Er valt wel altijd iets te beleven.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to In het water !

  1. Trudy's avatar Trudy schreef:

    Wat mooi dat je dit hebt. Prachtig.

    Geliked door 1 persoon

  2. willy's avatar willy schreef:

    knappe foto van het “pootje baden” Suske..
    de kledij zegt veel over de tijd van toen

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  3. ms's avatar ms schreef:

    Geniet van je vrije dagen.

    Geliked door 1 persoon

  4. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    ook hier waarschijnlijk in het zuiden en oosten onweer aan het eind van de dag , en morgen zet de verkoeling in zo ” men ” zegt
    ja dat plannetje is op de datum na wel al in orde 🙂
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  5. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Tot in de jaren zeventig hielden mensen vaak heel veel klading aan op strand of zelf in het water.. Ook ik reed er heen met een stropdas om indie jaren, op de brommer, want Puch en hoorde bij imago. Pas later werden we echt vrij en liepen we waar mogelijk naakt het water in. Bevrijdend…

    Geliked door 1 persoon

  6. Henk Jonkvorst's avatar Henk Jonkvorst schreef:

    Dit is nog eens heerlijk ouderwets pootje baden. Veel mooier dan badende poten …… tijdens de canal parade

    Geliked door 1 persoon

  7. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Leuk hoor Suske, dit is dus het beroemde pootje baden. Geniet van je vrije dagen.

    Like

  8. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Goede morgen Suske en een fijne week gewenst die des te leuker zal zijn omdat jij tot vrijdag vrijaf hebt, geniet er van!
    En wat een mooie foto uit de oude doos plaatste je hier alweer, leuk om te weten dat ook je moeder er op staat… Ongelooflijk hoe men toen volledig gekleed naar het strand trok hé, dat is nu wel heen anders hihi.

    Geliked door 1 persoon

  9. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Geniet van je vrije dagen.

    Aum Shanthi

    Geliked door 1 persoon

  10. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Heerlijk pootje baden….!!

    Geliked door 1 persoon

  11. Yova's avatar Yova schreef:

    Prachtig foto van vroeger. Het was toen niet zo warm. OP de foto droegen wel dikker truien en jas. Even pootjes badderen. Wat heerlijk dat je vrijdag vrij heeft. Veel plezier wat je gaat doen. Geniet maar van.

    Geliked door 1 persoon

  12. John's avatar John schreef:

    Leuke foto. Het zal niet zo warm geweest zijn als deze zomer aan de kleding te zien. GEniet van je vrije tijd.

    Geliked door 1 persoon

  13. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    En even leuk naar een oude foto kijken en er mee bezig zijn. Toegevoegd aan het internet.

    Geliked door 1 persoon

  14. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Heerlijke foto
    Ja verkoeling zoeken al wordt het einde van de week frisser…
    Groetjes

    Like

  15. Thérèse's avatar Thérèse schreef:

    Geweldig zo’n foto. Veel plezier in je vrije week. Ook plezier op Vrijdag.

    Geliked door 1 persoon

  16. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Mooie herinneringen, de mensen waren toen eindelijk vrij. Hans

    Geliked door 1 persoon

  17. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Je boft met zulke mooie foto’s van je familie!
    Geniet van je vrije dagen!

    Geliked door 1 persoon

  18. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Heerlijke foto!

    Geliked door 1 persoon

  19. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    pracht foto Suske , brengt wel herinneringen denk ik
    ja de zee zal zeker verkoeling brengen nu deze dagen
    houd vol nog een dag of 2 en dan ” normale ” temperaturen
    geniet de vrije tijd

    Geliked door 1 persoon

  20. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Wat een mooi gevoel moet dat voor ze geweest zijn. Vrij en mooi weer. Een foto van vroeger.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  21. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Dat is een schitterende foto, heerlijk met die kleding aan.

    Geliked door 1 persoon

  22. perdebytjie's avatar perdebytjie schreef:

    Dis so ’n mooi foto!

    Geliked door 1 persoon

  23. bentenge's avatar bentenge schreef:

    IK keek even naar de kleur van de lucht en de kleidng en denk dat dit een foto is van eind september beste Suske.

    Geliked door 1 persoon

  24. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Gewéldig al die mensen volledig gekleed, met jas en pet, op een warme dag aan het pootje baden!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.